Dolla&Heidi&spire Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Må bare skryte litt av lillejenta mi som er litt over 7 mnd. De siste dagene har hun utviklet seg veldig. Hun har lært seg og krabbe og krabber rundt i leiligheten hele dagen. Må passe på henne ja, for hun skal jo stikke absolutt alt i munnen. Og så har hun lært seg å reise seg opp å stå helt alene, selvfølgelig mens hun støtter seg på noe. Så de siste dagene så står hun i senga og holder i sprinklene hver gang etter hun har sovet. Det var ikke antydning til dette i helga, men ,amdag kom alt på en gang. Og hun krabber fortyere og fortere for hver dag. Nå er jeg stolt!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 så artig da kos deg med krappeguria
Gøril (210406) Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 samme gjør jenta mi som er 7,5 mnd, men i tillegg er hun bltt umulig å legge. Natt som dag.. har du det slik?
Dolla&Heidi&spire Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 Blir ikke mye soving på dagene. kanskje er par lurer som varer maks 1 time. Men på nettene er jeg heldig. Hun sover hele natta fra 19-07/08. Hun våkner av og til, men som regel finner hun roen selv og sovner greit igjen. Med de gangene hun ikke klarer å finne sutten må jeg gi den til henne. Og hun sovner da igjen. Jeg slet litt med sovingen da hun var rundt 5 måneder, da våknet hun hele tiden. Men det gikk plutselig over og nå sover hun som sagt veldig greit igjen.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Yaeh!!!!!!!!!!!!!!!! Så gøy da de knekker disse utviklings kodene;o) Luken min krabbet ikke før han var 11 mnd,men llike stolt fordet jeg!!!!
Mathoka Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Hihi...ja det er moro når de lærer seg nye ting, men ikke fullt så moro når det gjelder å måtte passe på hele tiden og at de (min iallefall) synes det er forferdelig å måtte sove på dagen for da kan de gå glipp av noe =) Gratulerer da =)
Dolla&Heidi&spire Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2006 Jenta mi har heller ikke tid til å sove noe særlig om dagen, så det kan bli ganske slitsomt. Helsighvis sover hun som en engel i 12-13 timer om natta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå