Gå til innhold

Jenta mi krabber og står!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skryte litt av lillejenta mi som er litt over 7 mnd. De siste dagene har hun utviklet seg veldig.

Hun har lært seg og krabbe og krabber rundt i leiligheten hele dagen. Må passe på henne ja, for hun skal jo stikke absolutt alt i munnen.

Og så har hun lært seg å reise seg opp å stå helt alene, selvfølgelig mens hun støtter seg på noe. Så de siste dagene så står hun i senga og holder i sprinklene hver gang etter hun har sovet.

Det var ikke antydning til dette i helga, men ,amdag kom alt på en gang. Og hun krabber fortyere og fortere for hver dag.

Nå er jeg stolt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så artig da :) kos deg med krappeguria :)

Skrevet

samme gjør jenta mi som er 7,5 mnd, men i tillegg er hun bltt umulig å legge. Natt som dag.. har du det slik?

Skrevet

Blir ikke mye soving på dagene. kanskje er par lurer som varer maks 1 time. Men på nettene er jeg heldig. Hun sover hele natta fra 19-07/08. Hun våkner av og til, men som regel finner hun roen selv og sovner greit igjen. Med de gangene hun ikke klarer å finne sutten må jeg gi den til henne. Og hun sovner da igjen. Jeg slet litt med sovingen da hun var rundt 5 måneder, da våknet hun hele tiden. Men det gikk plutselig over og nå sover hun som sagt veldig greit igjen.

Skrevet

Yaeh!!!!!!!!!!!!!!!!

Så gøy da de knekker disse utviklings kodene;o)

Luken min krabbet ikke før han var 11 mnd,men llike stolt fordet jeg!!!!

Skrevet

Hihi...ja det er moro når de lærer seg nye ting, men ikke fullt så moro når det gjelder å måtte passe på hele tiden og at de (min iallefall) synes det er forferdelig å måtte sove på dagen for da kan de gå glipp av noe =)

Gratulerer da =)

Skrevet

Jenta mi har heller ikke tid til å sove noe særlig om dagen, så det kan bli ganske slitsomt. Helsighvis sover hun som en engel i 12-13 timer om natta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...