smiletryne Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Er det noen her inne som har hatt piercing i begge brystvortene og så ammet? eller kjenner noen som har det? legen mente at det kunne hende at jeg fikk for mye arrvev sånn at det kunne gjøre vondt. jeg vil veldig gjerne amme nemlig. Noen?
Abracadabra Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 bestevenninnen min fødte en gutt i sommer og hun ammer helt greit til tross for at hun har hatt piercinger i begge brystvortene. dvs, hun har i hvert fall ikke klaget på at det er vanskelig, da! tullelege - ikke ta sorgene på forskudd, du. ;-) det går helt sikkert bra!
Angelas_Baby Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Jeg hadde piercing i begge mine. Tok de ut i sommer. Det kommer hvertfall råmelk ut, så satset på at det går bra
godiva med 3 gull Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 også piercet begge. tok de ut da jeg var gravid sist, Kan ikke amme grunnet blokkerte melkeganger.. Veldig kjipt!!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har hatt i begge. Har ikke ammet enda, men råmelka kommer ut som den skal her uten at det ser ut som det er noe problem... Har hørt at det ogs kan komme melk ut av de to hullene på siden., og det gjør jo ingenting. Jeg spurte også om dette når jeg tok dem, og da sa de i piercingstudioet at vi har mange mange sånne hull der melka kommer ut og at vi bare ødelegger noen av dem når vi piercer oss der. Så tror ikke du trenger å bekymre deg
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Det funket helt fint for meg..har piercinger i begge...ammet gutten min i 10 mnd uten problemer...det kom melk ut av de ekstra hullene,det var litt spesielt:)
popliane Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Funka helt fint. Kom melk ut gjennom hullene. Det var den puppen jeg hadde piercing i som gav mest melk. Men det har jo med andre ting å gjøre.. Amma i ca 7 mnd før dattarea mi ikke ville mer. Tok piercingen ut ca 5 år før jeg ble gravid jeg da. Pga infeksjon.. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå