Gå til innhold

HJEEEELP...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har snakket med faren til babyen i magen min.. Helt plutselig vil han nå komme og treffe meg.. OG ha kontakt med ungen fremover..

Men jeg vil ikke.. Har ikke oppgitt han som far ettersom han har sagt at han ikke vi ha noe med verken meg eller barnet å gjøre..

Nå skal han plutselig gifte seg og flytte hit til norge.. Er redd han vil klare å finne meg.. Og hvis han gjør det vet jeg ikke hva som skjer.. Vil ikke at han skal ha noe med barnet å gjøre..

Fortsetter under...

Oj, tror jeg ville vært litt forsiktig her. Fikk du med deg saken der to tyrkere kidnappet de to biologiske barna sine( bodde hos fosterforeldre i Norge)? Er jo ikke sikkert barnefaren har en baktanke her da, men jeg ville iallefall vært på vakt! Syns det var litt rart at han vil flytte til Norge pga barnet, og at kona er med. Vet ikke helt hva du bør gjøre,kanskje andre som vet noe om sånt?

Fikk med meg den saken der, og er litt derfor jeg er veldig skeptisk til han og.. Kjenner han ikke så godt..

Er ikke pga barnet han flytter til norge.. Han skal gifte seg med ei som bor i norge og de skal bo her..

Synes det er så rart at han plutselig vil ha noe med barnet å gjøre etter så lang tid.. Har termin om 2 uker.. og hittil har han benektet at han kan være faren..

Han har også vært veldig sint fordi jeg ikke tok med han på avgjørelsen om å beholde barnet. Men i alle papirer står det at far er ukjent og jeg har sagt til han at ingen trenger å vite at han har en unge.. Da jeg sa dette fikk jeg til svar at han var glad for det..

Er livredd for at han skal finne meg og etterhvert stikke av med ungen..

HI

Jeg er ikke akkurat for å lyve om slikt, men gjelder det et barns sikkerhet så ser i alle fall jeg mellom fingrene på det.

Vil han tro deg dersom du sier at han ikke er pappa likevel, og at en annen har tatt test og det ga utslag der? Må bli etter at baby er født selvsagt. Var dere sammen eller ikke da baby ble laget? Og kan han finne på å ta deg for utroskap om du sier slikt? Og, han kan ikke se papirene, for den andre faren ønsker anonymitet...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...