fikk prins 11.01.07 Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 hei...jeg har i de siste dagene vært mer eller mindre utslitt...datteren min har vært syk og urolig om natten...jeg får unngjelde fordi det er mamma som gjelder når hun er syk...hun har ligget så og si oppå meg om natten og jeg sliter med en bekkenløsning som er rimelig vond....kommer meg nesten ikke ut av sengen lenger selv..pga mye i forbindelse med julebordsesong på jobben til samboer er det da jeg som må ta det meste av støyten med frøkna nå...har hatt noen kraftige kynnere de siste dagene og tenker vel at det sikkert er pga at jeg da har en del stress i hverdagen... syntes det er ekkelt da vettø...noen som kjenner seg igjen?
愛 siusiu 龍 Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 oh yess ! kjenner meg igjen ja. for meg har det vært en del psykisk stress iforbindelse med økonomi. dvs dårlig økonomi, masse regninger at far ikke har råd å ta fri i forbindelse med fødsel osv. DET kjenner jeg har satt i gang en del kynnere hos meg siste tiden. pluss at små trollet mitt kltrer på meg verre enn en apekatt, mye alene mann min jobber mye. mye sinne innvendig pga bedriften som nekter å følge arbeidsloven og gjør at vi taper alt av rettigheter normale folk har osv osv lista er lang.. men prøver å holde humøret oppe, selv om hodet mitt snart sprenges av bekymringer. først er det jul, og det blir koselig uansett bekymring eller ei. men ikke mye koselig når man får kynnere av å være utslitt.' kilde til bekymring det og. spesielt når man er så å si høygravid ;-) får ei jente 15.01.07 !!!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2006 Vi har alle vår form for bekymring tror jeg...godt å høre flere har det sånn...jeg føler meg til tider litt ensom...men jeg vet at han må jobbe nå som de har sååååå mange juleselskaper...(han driver kantine på dagtid og selskapslokaler på kveldstid)...men jaja.....kan hende flere kjenner seg igjen da...samboeren min har heldigvis fri hele julen...så jeg får vel smøre meg med tålmodighet....kommer nurket over nyttår slik som planlagt får han jo to uker pappapermisjon da også...så jeg biter i det sure eplet nå som han må jobbe...hadde man bare fått litt mer hjelp fra familien hadde man kanskje slippet å bekymre seg for ting og tang vedr... graviditeten...vel vel...det går fort til jul nå da....lykke til iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå