Gå til innhold

Ang akupunktur - igjen...

Anbefalte innlegg

Ser at dere som har fått akupunktur har fått nåler i lilletær, skuldre, hodet, magen, korsrygg osv. Jeg har kun fått i føttene og knærne... Er ikke det litt rart. Akupunktøren min er godkjent og skal være flink men litt underlig at vi alle får nålene forskjellige steder når de alle kaller det modningsakupunktur...hmmm...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7379147-ang-akupunktur-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var først når jeg hadde en uke igjen til termin jeg fikk nåler i tærne, hendene og magen. Før det fikk jeg bare i føttene og knærne og leggene. De intensiverer gjerne rett før termin fordi det kan føre til fødsel, og det vil de ikke så tidlig. Men det trenger jo ikke føre til noe heller, bare se på meg! Jeg er 6 dager over...

Annonse

Kjente akupunktøren etter modning? Jøss, det trodde jeg ikke de hadde noe med. Ltså, så klart hvis man selv syntes det er greit. Nå har jeg lest litt på div sider om akypunktur og modning for fødsel og slikt og skjønner at det er litt individuelt. Jeg vil bare FØDE! Jeg får trykke litt mellom tommel og pekefinger og visstnok er det et punkt litt over rumpesprekken- ut to fingerlengder til høyre man kan presse på. Også et over ankelen som kan gjøre susen - der har jeg jo blåmerke etter nålestikkene så det skal jeg finne, he he. Ja, dette blir jo spennende. Førstemann til sykehuset. Jeg nekter å være gravid neste helg!

Det er nok endel som går til jordmødre som også er akupunktører og det er vel de som sjekker etter modning. Min akupunktør er sykepleier, og har ikke akkurat noe oppi der å gjøre. Jeg har klemt og trykket på alle punkter i hele adg, så nå er jeg helt rød og sår... håper det funker! Kryser fingrene for oss alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...