Gå til innhold

var hos samtale med jordmor i dag

Anbefalte innlegg

først må jeg si at jeg er17år gammel og 4mnd på vei..... og jeg er LIVREDD for fødselsen... defor var jeg hos jordmor i dag for og snakke om at jeg ønsker Keisersnitt.. Unnskyld ordspråket med den jordmora var ei skikkelig DRIITTKJERRING! hu skremte nesten livet av meg ang KS.. og hvor fælt jeg kom til og ha det etter operasjonen! :(

så spurte jeg henne om hva man kunne sammeligne veer med, da svarte hun HARDE MENSMERTER Ganger 500!!!

vil ikke føde jeg altså :(

Maria.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7379119-var-hos-samtale-med-jordmor-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei- ikke hør på sånne duster!!! jeg ville ikke føde vaginalt, har hele tiden stått på mitt ang. keisersnitt- og nå blir gutten født om 2 uker. med ks!!! be om å få snakke med en lege istedet- husk, en jordmor har ingen autoritet og ingen innflytelse på om du får ks eller ikke. man skal ikke tvinges til å føde vanlig hvis man ikke vil!!! på ullevål og rikshospitalet velgere man selv, og uansett hvor i landet du bor, kan du velge deg til oslo for fødselen...lykke til

Hei

Det har desverre gått sport i det å skremme folk som skal ha keisersnitt.Det er overhodet ikke noe å grue seg til!!!!

Jeg har hatt keisersnitt og det var en GOD opplevelse!

Enkelte leger og jordmødre ser det som sin livsoppgave og komme med skremselspropaganda til fødende som ønsker keisersnitt , mens andre leger og jordmødre ivaretar den fødende og forstår at det er en hjelp som den fødende behøver i en vanskelig situasjon , de forstår også at det er et overgrep og tvinge en fødende mot sin vilje til vanlig fødsel.

Komplikasjoner kan oppstå ved en vanlig fødsel såvel som et keisersnitt.Basta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...