Gjest Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Jeg satte inn 2 egg (prøverør) den 16/11 i Danmark. 9 dager etter innsettelsen begynte jeg å blø. Blødde da en normal mengde mens, i 3 dager. Fikk beskjed om å teste alikevel, noe jeg så gjorde og den ble positiv. Da fikk jeg beskjed om å måle hcg, og på dag 12, var den på 86. Målte igjen 2 dager etterpå på dag 14, og da var den fordoblet, på 175. Jeg ringte legen i Danmark og fortalte dette, og han var bare negativ til meg. "Dette høres ikke bra ut" og "Jeg har dårlig erfaring med blødninger så tidlig" osv... Men da jeg sa at hcg har jo steget fint etter blødningen, da sa han noe slikt som at hcg stiger kun normalt om man er gravid. Hva skal jeg tro??? Noen erfaringer? Jeg skal på Ul den 22. Desember, og gruer meg helt sinnsykt! Blir det ikke noen julegave på meg alikevel...? Legger til at jeg er 5+3 i dag.. Hilsen trist
scirpus Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Det kan vel godt hende at du er gravid selv om du har hatt en blødning! Jeg hadde en mensliknende blødning rett etter at jeg var blitt gravid, og alt har gått bra siden! Nå er jeg i uke 25. Lykke til med ultralyden!
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Takk skal du ha!! Det hjelpe masse med slike tilbakemeldinger.. I hvilken uke blødde du da? Og ar det like mye som ved mens?
tuppen og lillemor Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 tror oxo du er gravid, kan du ikke få ordnet en tidl ul??? det vil nok hjelpe deg... lykke til...
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Jeg fikk ikke noe tidligere, for de mente det ikke var mulig å se hjerteaktivitet før. Huff, dette er bare så vanskelig. Vi har jo ventet så lenge på dette, og kan ikke fyre gleden løs, før det atter er nye bekymringer!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Det kan jo hende at det var det ene egget som ble støtt ut ved blødningen så sitter det andre igjen... Ikke mist håpet riktig ennå! Hvis du testet positiv og hcg stiger, så er jo det egentlig ganske klare indikasjoner på graviditet.
Krokodillemor Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Min mor fikk normal menstruasjonsblødning to uker etter EL i to svangerskap. Begge gangene ble det friske fine barn.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Jeg hadde menslignende blødning rundt ikm, blødde så senere litt i uke 6, litt i uke åtte og litt i uke ti, da jeg var 10+3 eller noe var siste gang jeg blødde, og nå er jeg 17 uker i morgen. Min mor hadde det på akkuratt samme måte da hun gikk gravid første gang. Men dersom du er usikker så ta en tur på legevakta. Jeg dro dit da jeg blødde litt i uke 6, og da ble jeg sendt på ullevål og fikk innvendig ul slik at jeg så at alt stod bra til. Det var superdeilig, for da slapp bekymringene taket i meg... Lykke til!!
Pilje Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Svigerinna mi blødde masse tili ho åsså.Dæm fant ikke liv,men prøvan visste at det va nåkka dær,-så ho tok prøva i ei uka.Å jo...-dær va det ei lita tøtta:)
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Jeg blødde "regelmessig" mensblødninger til jeg var 13 uker.. nå er jeg 21 uker. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå