Gå til innhold

Er det sant at man kan bli lam av spinal/epidural??? please svar!!!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ha planlagt ks på ullevål om to uker pga fødselsangst, og har hittil synes at det ikke hørtes så skummelt ut. Møtte kirurgen forrige uke, og han sa jeg ville bli bedøvet med spinalbedøvelse. Så igår sa noen jeg kjenner at man kan bli lam hvis spinalen settes feil, og anbefalte narkose. vil ikke sove når babyen blir født, men vil ihvertfall ikke bli lam!!!

Hva vet/har dere hørt rundt dette? dere som har hatt planlagt ks- ble dere advart om dette?? takk for svar

Fortsetter under...

Jeg har hatt to keisersnitt, ikke planlagte, men uansett så har ikke de nevnt det når jeg har fått epidural begge gangene.. Tror de hadde nevnt det hvis det var fare for å bli lam.. Og jeg tror ikke den hadde blitt brukt så mye heller, hvis det var stor fare for å bli lam..:o)

der er alltid fare for komplikasjoner ved etthvert inngrep! Men sjansene er små, ikke så mye større enn vanlig fødsel. Ingenting er 100 % sikkert på denne jord. Men synes no virkelig dette er ne du må snakke med legen din om, ikke oss 'bedrevitere'

De som sa det er bare ute etter å skremme deg, bare glem det!

Jeg hadde en fantastisk fin opplevelse med keisersnitt og anbefaler det på det varmeste, ingenting å være redd for i det hele tatt!

Det var veldig tåpelig av dem som sa det til deg, sånt sier man ikke til en fødende kvinne.

Lykke til , ønsker deg alt godt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...