Gå til innhold

Jeg er så forvirret og fortvilt!

Anbefalte innlegg

Jeg satte inn 2 egg (prøverør) den 16/11 i Danmark.

9 dager etter innsettelsen begynte jeg å blø. Blødde da en normal mengde mens, i 3 dager.

Fikk beskjed om å teste alikevel, noe jeg så gjorde og den ble positiv.

Da fikk jeg beskjed om å måle hcg, og på dag 12, var den på 86.

Målte igjen 2 dager etterpå på dag 14, og da var den fordoblet, på 175.

Jeg ringte legen i Danmark og fortalte dette, og han var bare negativ til meg. "Dette høres ikke bra ut" og "Jeg har dårlig erfaring med blødninger så tidlig" osv...

Men da jeg sa at hcg har jo steget fint etter blødningen, da sa han noe slikt som at hcg stiger kun normalt om man er gravid.

Hva skal jeg tro??? Noen erfaringer? Jeg skal på Ul den 22. Desember, og gruer meg helt sinnsykt! Blir det ikke noen julegave på meg alikevel...?

Hilsen trist

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7379040-jeg-er-s%C3%A5-forvirret-og-fortvilt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hæ?

men da motsier han jo seg selv..

at hcg stiger er positivt, for det skjer bare om du er gravid.

Er normalt med noen blødninger da. ta ny blodprøve du, og sjekk en gang til. har du fremdeles stigning, så er du nok gravid enda;)

men du satte jo inn to egg. kan være du mistet det ene.

men som jeg sier igjen og igjen.. mange som opplever blødninger, også menslignende blødninger, tidlig i svangerskapet, uten at det er noe galt!

Det høres jo lovende ut at hcg stiger da :)

Og jeg tror 175 er normal verdi 14 dager etter befruktning.

Noen menstruerer også vanlig under graviditet. Men det er ikke vanlig.

Du har ikke tatt noen hormoner med dette stoffet i seg? Men uansett er det da rart at det stiger hvis det har kommet i pilleform....

Jeg tror kanskje du er gravid jeg :))

Ta ei blodprøve til om to dager, så ser du om den stiger ytterligere. Og gjør den det trenger du ikke bekymre deg noe mer i denne omgang iallefall tror jeg. Forferdelig hvis du må vente helt til den 22 des for å få vite noe mer.

Jeg skal på medisiner jeg nå i mitt svangerskap og skal inn den 19 desember. Ingen vits å komme før sa de for de kan ikke se noe foster der før den tid uansett. Da er jeg ca 6 uker på vei. Håper hjertet banker i vei :)

Lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...