Stjerne37 Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Gutten vår på 6mnd har det med å veive med beina hvis han våkner på natta,et par ganger har jeg kommet inn på natta og da har dyna ligget over hodet hans,blir nervøs av det jeg.Har festet dyna godt i kantene,i enden av senga,men han klarer å løsne dyna allikavel.Flere med samme problemet eller vet hva jeg skal gjøre?
Marge Simpsons Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Du får ta i en sånn sovedrakt til barnet ditt som du kan binde til senga. Da får han ikke beina så langt opp. Spørsmålet er bare om han vil bruke det )
Hææ? Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Prøv å feste dyna til madrassen i fotenden med klesklyper.
Stjerne37 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 Spørs om han lille kruttønna mi vil like det,men verdt et forsøk.di siste dagene har jeg stått opp på natta for å sjekke dyna.takk for rådet.
Stjerne37 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2006 ja klesklyper må jeg også prøve,smart.
krølle... Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Håkon tar også godt tak i dyna og drar den over hodet. Det rare er at han ser ut til å like det, for hvis vi tar dyna bort tar det ikke mange minutter før han har tatt et nytt tak og dratt den tilbake over hodet. Han har bare en tynn sommerdyne så vi bryr oss ikke noe med det foreløpig. Forsøkte også å feste dyna i fotenden, men da ble han bare frustrert fordi det ikke gikk å dra i den.
Marge Simpsons Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 hehe så herlig ) Høres ut som en ortlig sjarmør av et B-menneske det der krølle fikk Håkon 25/9 )
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 du kan bruke duk lodd? sånn som man har på hage dukene ?
Hoppetussa Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Det er en forferdelig ekkel opplevelse. Du får også kjøpt dyneklyper. Klesklyper holdt ikke for jenta mi.
høstglede Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Sy på bånd nederst på dyna som du biner i sprinklene nederst. Det funker bra her.
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Vi hadde akkurat samme problemet her med Vesla på 5 mnd. Vi kjøpte nattpose og hun har aldri sovet roligere. Selv om hun er ganske vilter av seg liker hun godt å sove i posen sin. Ellers er det jo sånn at mange barn liker å ha noe over ansiktet når de skal sove. Du kan jo forsøke å gi han en koseklut som du kan legge delvis over ansiktet (men med nesa fri selvfølgelig). De har også gjort susen hos oss. Nå har hun en i senga og en i vogna og sovner mye fortere. Lykke til da!
Stjerne37 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2006 takk for råd alle sammen,skal prøve alle jeg...gir ikke opp
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 Er slike nattposer dyre??Det er som en pose ja med armer?Har de på nattdrakt inni??Ikke dyne? Huff,det ble mange spørsmål,men...
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 Jeg kjøpte nattpose til min gutt, og da kunne jeg endelig sove uten at han sparket av seg dyna om natta, dro den over hodet eller lå overalt i senga generelt. Nå sover han kjempe godt i posen sin =) Veldig forskjellige priser rundt om... Jeg kjøpte en på T.I.N.Y, den kostet 369,-.. Noen dager etterpå kjøpte jeg på Lidl til 70,-! Jeg har nattposer uten armer. Han har pyjamas eller bare body/strømpebukse under (nå for tiden er det jo ganske kjølig på soverommet da)
høst og vårlykke Skrevet 7. desember 2006 #15 Skrevet 7. desember 2006 Du får visst kjøpt klyper nettop til dette bruk på baby-butikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå