Hanne og jentungen Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Da har Hanne, Hannemannen og lille Sigrid kommet tilbake fra sjukehuset. Vi har hatt to herlige døgn med snuppa på hotellet på SUS. Det har gått i lite søvn, men mye kos. Vi klarer ikke ta øynene fra henne:) De som vil se bilde må få lagt meg til msn. Det ordner vi alltids på et vis:) (frister ikke å legge bildet ut her). Ellers så gikk fødselen bra. I etterkant sitter jeg med en super følelse av å ha hatt en fantastisk fødsel, men underveis var det ikke alltid slik. Skal komme med alle detaljene en dag jeg har litt bedre tid:) Det var altså ikke traumatisk, det bare gikk ikke 100 prosent slik jeg hadde håpet, men så gikk det tusen ganger bedre enn jeg hadde håpet likevel. Kos fra Sigrid og
DiddiDaddi Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer Hanne!!! Så flott at alt er bra med dere ) Kos dere masse hjemme med vidunderet! Gleder meg til å høre detaljer. Vil gjerne se bilde av jenta di, som forresten har fått et flott navn ) ka-ping har min msn-adr. Goklem til dere begge
selfangerkjerringa Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Da er stinemor sin epostadr videresendt til Hanne pr gmail Gratulerer så masse med hjemkomsten! Kos dere disse dagene dere har alene Og bare et lite tips fra oss "erfarne" foreldre: dere kommer antageligvis ALDRI til å greie la være å ta øynene fra henne.... Vi er fremdeles like perplekse, ydmyke, sjokkskadde og lykkelige hver gang vi ser på jenta vår...
Hanne og jentungen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 Hihi:) Nå ligger Sigrid og Pappa i hver sin sofa og sover. Dvs hun ligger i bagen sin, men likevel så søte:)
Hanne og jentungen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2006 *lete etter kamera*
SpongeBob Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Fikk bilde via ka-ping paa mms, jeg, og kan bare bekrefte at hun er nyyyyyyydelig! Gratulerer saa masse! Og ja, sitter m keyboard uten norske vokaler her, banne...
Hanne og jentungen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2006 takk. vi syns hun er perfekt:)
Nr-3-i-Magen Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer så masse! Kos dere med henne! Gleder meg til å høre mer om fødselen senere.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer så mye, Hanne! Fikk SMS av Ka-Ping med "skrytebilde" og det var jo ei flott jente, da! Håper formen er god og at du får hvilt deg når jenta sover. Godt å ha noen dager hjemme og få rytme i kroppen før jula setter inn. Håper mi jente lurer seg ut noen dager før termin også, slik førstemann gjorde, så blir det jul i heimen og ikke på St.Olavs...
rahi Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer så mye! Så flott at alt er vel med dere. Et navn etter min smak!
nutri Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer med vel overstått fødsel, og velkommen til verden til Sigrid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå