Gå til innhold

Ingen som forstår min trøtthet hm hva skal jeg gjøre da?

Forglemmerei

Anbefalte innlegg

Jeg forsover meg 3 dager på rad å nå får min datter melding i meldeboka,læreren tror det er hennes feil når det er min.Jeg legger meg i 12 tiden å våkner av meg selv i 4-5 tiden å er våken lenge da før jeg sovner igjen,sovner like før jeg må opp men da ligger jeg litt til før jeg står opp for jeg er så forferdelig trøtt.Så jeg forsover meg.Ser bare frem til hver helg,hver eneste fridag jeg slipper stå opp tidlig for å få min datter på skolen for jeg er så trøtt å får ikke sove lenge nok sammenhengende,andre som har det slik eller er dette bare meg?

Ingen vits i å få bekjed om å legge seg tidlig når man våkner av en selv så tidlig å får problemer å sove igjen,legger jeg meg for seint blir jeg så trøtt jeg får problemer å våkne,men kansje det er bedre da så slipper jeg ligge våken så lenge å lure hva jeg skal finne på.DEn maven å finne liggestillingen er ett ork,så må jeg på do åsså klarer jeg ikke ligge på ryggen så jeg snur ofte på meg,går utover ryggen å det værker i hoftene.Jeg hater å gå gravid å jeg er så lei for alt med min graviditet gjør att jeg er lat,trøtt å får aldri gjort ting i tide,utsettelser på utsettelser.Alt er ett evig ork.

Fortsetter under...

Heisan :-)

Jeg forstår deg veldig godt jeg. Har vært i akkurat samme situasjon. Det er forferdelig tungt, og kan etterhvert tære skikkelig på selvfølelsen. Har du fått sjekket jernlagrene hos legen? Godt å få bekreftet/avkreftet om det er noe som kan gjøres med.

Nå skriker lille Malaika her. Sender deg en mail når jeg får 2 min pause til jeg så kan vi kanskje treffes i neste uke eller no?

moncha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...