sprellemor Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Leste i "gammeldags"-tråden at det mannfolk er sånne som velger minste motstands vei. Det stemmer i alle fall ikke hos oss. Nå er jeg i fult studium og sambo er hjemme m tulla. Han har tatt ut alt han hadde mulighet til av perm, dvs minus det bare jeg kan ha (de første seks ukene). Han lager middag og vasker hjemme. Det er heller jeg som sovner på sofaen på kvelden. Men la det være sagt at jeg ikke velger å sove på sofaen fremfor å være med tulla. Det hender jeg sniker inn en lur når hun sover. Ellers tar jeg "over" barnestell når jeg kommer hjem (så han får lagd middag). Og det er jo den beste tiden på døgnet, når jeg kan kose og stelle for henne.
Babykilo Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Det høres fint ut. Du har det antagelig litt mer fleksibelt som student også. Men hvordan fikk han pappapermisjon hvis du ikke jobba? Du jobba kanskje før...
Stjerne37 Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Nei,det syntes jeg ikke.Dere har finni en løsning som fungere for dere og det er kjempe flott.Om det er å være overmoderen så skit i det,lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå