Gå til innhold

Takk for alle gratulasjoner og gratulerer til alle som har født mens jeg selv fødte:) ps: en liten ekstra hilsen til Mensana:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har Hanne, Hannemannen og lille Sigrid kommet tilbake. Vi har hatt to herlige døgn med snuppa på hotellet på SUS. Det har gått i lite søvn, men mye kos. Vi klarer ikke ta øynene fra henne:)

Gratulerer til alle som har født mens jeg var borte selv:) Jeg vet hvordan dere har det, er det ikke fantastik vel?:)

Jeg vet at Mensana fødte rett før, men at hun ikke rakk tilbake på nett før jeg ble borte. Hvordan gikk det med dere? Har tenkt endel på deg og guttungen siden jeg visste han var født, men ikke hvordan opplevelsen var.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer med detaljene etterhvert. Det kan nemlig bli langt, hehe:)

Skrevet

Gratulerer igjen, Hanne!! Gleder meg til historien din!

Hilsen en litt sur

Skrevet

Så godt å komme hjem med lille frøkna da...

Gleder meg til å lese fødselshistorien... :))

Kos dere!!!

Skrevet

ÅÅÅhhh heldigen. Tipper det er godt å være hjemme igjen ja.

Skal også føde i stavanger. Forstod det slik at du lå på pasientholtellet. Hvordan var det? Er førstegangs og litt usikker på hva jeg skal velge ser du:) Må en f.eks ha med bleier og alt utstyr dersom man skal være der?

Gleder meg til fødselshistorien. Kos dere masse sammen.

Klem

Skrevet

Hotellet og personalet der var fantastiske:) Du trenger egentlig ikke ha med noe til babyen. De har bleier, klær, tepper og kluter til babyen. Til deg har de sykehustrøyer og et evigvarende lager av bind og lekre truser, bortsett fra bindene og trusene følte jeg meg mest vel i private klær:)

Jeg er jo også førstegangs og hadde valgt hotellet igjen i morgen om jeg måtte, men bare viss pappaen er med. Hadde ikke gjort det hvis pappaen for eksempel ikke har mulighet til å sove der.

Skrevet

Gratulerer så mye, Hanne:))) Gleder meg til å lese historien din. Skal bestille mer akupunktur jeg også nå, og håpe det hjelper på meg også!

Skrevet

Gratulerer så mye, gleder meg til å lese historien din senere.

Skrevet

Gleder meg til å lese historien Hanne. Og gleder meg veldig til å treffe lille Sigrid :o)

Klem

Skrevet

Hei vennen!!

- gratulerer så masse med lille Sigrid og velkommen hjem!

Ikke mye tid til å bimme nå om dagen.... utrolig hvor mye tid som går til amming! Er jo et under om jeg kommer meg i dusjen før kl. ett på dagen.. Men guuuuuuuuuri så koselig det er å endelig ha babyen i armene!!

Jeg har ikke skrevet fødselshistorien her enda..og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller.. bare i stikkordsform i såfall, for jeg synes ikke det er noe koselig å tenke tilbake på...Sånn i korte trekk: jeg fikk pressrier ved 7 cm åpning, reagerte allergisk mot pudentalblokkanden ved å få pustevansker, miste synet og deretter bevissheten.... derfor akutt ks.

Da gutten var ute ble han overført til barneklinikken pga lav kroppstemperatur, lavt blodsukker og bilyd på hjertet.

Det tok 14 timer fra han var ute til jeg fikk ham i armene mine........men det var utrolig deilig å endelig få ham...

Kos dere masse med lille Sigrid!!

Stor, stor klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...