Gå til innhold

Jippi!!!! Endelig ferdig med eksamener!

Anbefalte innlegg

Naa kan jeg bare konsentrere meg paa aa vaere gravid!! Vel, jeg jobber ogsaa da, men paa KVELDENE kan jeg ihvert fall konsentrere meg om aa vaere gravid.. No more lesing og gjesping hvert 3. minutt... Det skal bli vanvittig herlig. Har nettopp fraatset i noe god mat og er veldig fornoyd her jeg sitter. Fri fra jobben i dag ogsaa da..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7378569-jippi-endelig-ferdig-med-eksamener/
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå, heldiggris!!

sitter her og jobber med siste eksamen/mappeinnlevering før jul jeg og.. men det er laaangt igjen.. og må leveres om en uke!!! 'grøss*

gleder meg til jeg også kan strekke ut bena og tenke, "nå er det JUL!"

Deilig med juleferie:) nyt det..

Jeg er sykmeldt, så her er det ferie hver dag, utenom at jeg nesten ikke klarer annet en å ligge på sofaen. Prøver å tvinge i meg mat så små nurkene får næring.. hehe.. men litt godt å slippe jobben en liten stund :)

Bare vent, den dagen kommer heldigvis fortere enn dere tror.. Haaper det gaar bra med dere paa eksamen!! Jeg er helt salig her naa, kjempehappy... jeg skal jo jobbe mye overtid fremover men i hvert fall er det FRI naar jeg kommer hjem (ups, kom nettopp paa vask til jul og saant... men vi skal jo vekk til jula saa jeg tror vi dropper den i aar.........).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...