Susanne-75 3 gutter! Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Hei! Jeg leste av innlegget under her at du har en gutt som heter Linus! Da må jeg bare spørre hvor gammel han er og hvor dere bor i landet? Vi bor i Trondheim. Jeg har etterhvert blitt såå fornøyd med Linus, har så godt for det navnet!! Om det bare fantes flere navn jeg har akkurat sånn følelse for! Vi har fått akkurat samme respons som dere, det var ei på jobben til sambo som sa det var stygt - og noen som sa de trodde det måtte skrive det ned for å huske det var det også:-) Vi syns det er helt greit at noen har andre meninger enn oss - setter pris på ærlige tilbakemeldinger.. Men de fleste kommer nå - etter snart 2 år - og syns det er kjempefint! Og flere Linus blir det vel etterhvert med jul i svingen og all ting...
-carina- Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Jeg synes Linus er et koselig navn, jeg! Men ville bare fortelle at på min jobb (vi er 30 stykker) er det faktisk tre stykker som har døpt sønnen sin Linus i år! Så det blir nok vanligere etter hvert... )
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Linus er det nye Lukas "alle" heter det snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå