Gå til innhold

Gode tips for hvordan skjule at man ikke drikker alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tas imot med takk. Jeg har forsøkt å bytte ut innhold i ølflasker med alkoholfri øl, det har gått greit men blir slitsomt i lengden. Noen andre gode tips? En mulighet er jo å bytte innhold i vinkartong med alkoholfri vin, men da er jo problemet at noen andre kanskje vil smake et glass vin av deg.

Fortsetter under...

Skrevet

jaja, men de vet jo ikke at den er alkoholfri da:) så det gjør vel ikke så mye det..hihi

Skrevet

En mulighet er jo å blande seg drinker uten å ha oppi alkohol? Litt juice og mineralvann f.eks. Selv kjørte jeg trikset med å bytte etiketter på vørterølflasker, slik at det så ut som jeg drakk øl :-)

Skrevet

Hva med å bare innrømme at man prøver å bli gravid? :) Er det ingen som tenker på det? ;)

Skrevet

eller at du kjører?

Skrevet

Jeg brukte det gamle trikset som jeg hadde da jeg var yngre og stjal alkohol fra foreldrene mine sitt barskap.... Fylte vann på spritflasken!

Så sørget jeg for at den lå kaldt hele tiden og blandet med brus, gikk helt fint. Ingen som merket noe som helst.

Annonse

Skrevet

Kan være litt kjipt hvis man prøver LENGE, og alle spør ved hver eneste mulige anledning om du er gravid.... For mange kan det bli ganske slitsomt å måtte svare "nei, ikke nå heller" for hundrede gang. Men det varierer jo fra person til person hvor åpen man vil være selvfølgelig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...