Gå til innhold

Ny slankepille på resept -noen prøvd den?


Gjest

Anbefalte innlegg

Det kom nylig en ny slankepille på markedet som heter Acomplia. Minner mye om Reductil, men den skal visst også kunne redusere røyksug:-) To fluer i en smekk! hehe (nå røyker ikke jeg da, men sikkert greit for de som gjør det)

 

Er det noen som har testet den ut? Skal til legen i morgen, og hun sa jeg skulle få resept på reductil sist jeg var hos henne -jeg måtte bare komme i bedre form etter fødsel mente hun. Nå er formen god, så jeg regner med jeg kan gå lettere tider i møte snart. Lurer litt på om jeg skal lufte ideen om Acomplia i stedet for Reductil....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mariela

Jeg ha respeten liggende,men har ikke tort å hente den enda;(

Jeg må få høre hva du finner ut så kan vi starte sammen på den?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legetimen min ble utsatt til mandag, men hvis jeg får resept på Acomplia så kan vi godt starte sammen:-) Gleder meg til å se om den har noen effekt (hvis jeg får den da...)

 

Jeg har også testet Reductil, og den virket greit på meg. Men har lest at Acomplia skal være bedre;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eg fekk resept på acomplia i dag, så den må eg prøve ut etter jul tenker eg.

Det var legen som foreslo at eg kunne prøve denne medisinen (har ikkje brukt sånne medisiner før), viss eg ønska og viss eg tok meg råd til det (koster jo 800 kr i måneden!).

Men klart eg må prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...