Gå til innhold

Bringebærbladthe for fortgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har erfaring med det?

Jeg rakk å drikke to kopper, før det hele begynte(12dg før term). Mulig det hadde startet likevell, men jeg har litt tro på det..

Skal prøve det igjen..om ca 30 uker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har drukket 2-3 kopper bringebærbladte hver dag nå i snart 14 dager, men har ikke fått noen virkning, gitt! Har 6 dager igjen til termin.

Skrevet

har spist 1boks nå, er i uke 36. ingenting skjer her, mn på min boks står d at eg kunne begynne me de 3mnd før termin, hmm..

Skrevet

noen som har tips for å få det til å smake litt bedre? kan jeg hive oppi med en vanlig tepose kanskje??? :) eller er honning godt oppi?

Skrevet

Bringebærblad te/kapsel har ikke noe med å sette igang fødsel...

Men den hjelper livmoren med å trekke seg sammen, og gjøre seg klar... mange får derfor økte kynnere..

Det hjelper også livmoren å trekke seg raskere sammen etter fødselen.

Skrevet

Bringebærbladte eller kapsler starter ikke fødsel nei.

Den hjelper kun på modning og styrking av livmoren.

Skal begynne med kapslene rundt nyttårstider jeg. (termin 11.02)

Håper de kan hjelpe livmoren min til å forstå hvordan en fødsel skal foregå. (jeg tror den var litt forvirret under den første fødselen nemlig. :P )

Skrevet

Jeg har skjønt det slik at bringebærbladte skal drikkes under fødselen og at det hjelper livmora og vevet i underlivet med å utvide seg, dvs at man minsker risiko for revning bl a.

Skrevet

Tror du hadde flaks, HI! Jeg begynte med bringebærkapsler et par mnd før termin sist. Jeg fødte 9 dager over term. og fødselen gikk ikke spesielt kjappt:-) Visst det skulle hjulpet for noe må det ha vært som hun over her sier, mot revning, jeg sydde bare noen pyntesting:-) Jeg er nå i uke 36, og har vel bestemt meg for at jeg ikke gidder å bruke penger på disse denne gangen.... Men... de kan jo ha forskjelling virkning på forskjellige damer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...