Gå til innhold

Virkning av babyklister?Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer om jeg skal ta de dråpene, men er så usikker på om de vil ha noen effekt??

Kan dere som har gått på det fortelle meg litt om det har virka på dere eller ikke??!!

Mannen min er og litt skeptisk. Han vil ikke gjøre noe som ikke en lege har sagt...!!

Takknemlig for svar:)

klem

Fortsetter under...

Min akupunktør, er skeptisk til dette babyklisteret. Hun sier det ikke er medisinske tester som viser at dette funker. Hun anbefaler mye heller en halv dispril to ganger daglig fra egguttaksdagen og fram til testing. Dispril er blodfortynnende, blir anbefalt på de mange utenlandske klinikker og noen private i Norge.

Akkurat slik er mannen min også!

Og selv er jeg også litt skeptisk til å putte i meg ting jeg ikke vet om kroppen har godt av...

Tror nok at spiren sitter om det er meningen:-)

Du ble vel ikke noe klokere av dette kanskje men...

Det var da min mening:-)

Tror ikke at "babyklister" har noe sense dessverre. Hvis det fungerte ville legene våre satt oss på det uten å blunke. Men det kan jo være greit å bruke om man vil prøve det ut bare for å ha gjort det. :o) Men jeg tror fast på at egg som er "friske" vil feste seg uansett. Og hvis ikke er det ikke liv laga.

Klem

Annonse

Ja, er egentlig enig med dere! Er og skeptisk...

Tror nok jeg hører etter på dere og mannen min, og lar vær å bruke det denne gangen. Så får jeg heller se evt. en neste gang(som jeg seff ikke håper kommer..:))

Takk for svar jenter:)

klem

Hei!

Jeg er mye mer skeptisk til dispril... Om en leser bivirkninger på dispril, er de mange....... På babyklister er det ingen......

Min akupunktør hadde heller ikke så mye tro på det, men det skader jo ikke å bruke det. Det har blitt brukt som abortforebyggende siden 1925. Etter det jeg har lest om det, er det foretatt undersøkelser på det, som har vist positiv effekt.

Men om en spør hva en lege sier om noe som er alternativt, tror de fleste ikke på det.... Og vi vet mange av oss, at alternativt har virkning. Jeg spurte legen min hva han synes om akupunktur, og det visste han ikke.... Spurte og om å ta dispril, og dette ville han FRARÅDE på det sterkeste. Om en har en liten blodpropp et sted, kan disprilen utløse denne....

Så er jo delte meninger om alt. Noen stoler på en ting fremfor noe annet. Vi må vel stole på oss selv. Men det er jo ulike grunner til at vi ikke blir gravide og noen aborterer oftere. Har selv abortert noen ganger. Så når jeg nå har funnet noe som kan forebygge abort, tar jeg ikke sjansen på noe annet....

Har kopiert dette fra tidliger innlegg her, jeg fikk også et skriv med dette, da jeg kjøpte produktet:

Berberis fruktus comp (populært kalt "babyklister")

Innhold:

Urtica urens D4/Berberis fructus D4

Historie:

Legemidlet er blitt framstilt etter anvisninger fra filosofen og åndsforskeren Rudolf Steiner. ... Legemidlet, i litt forskjellige fortynninger og sammensetninger, har altså vært anvendt siden 1925 og har hjulpet mange.

I 1988 begynte Urtica-klinikken å fremstille dette middel i Danmark og har i de etterfølgende år fått mange positive tilbakemeldinger. Bl.a. har flere gravide kvinner i en tilstand med truende abort på sykehus fått målt morkakens tilstand før og etter inntakelse av Berberis fruktus comp. I alle tilfellene har disse prøver vist en forbedret tilstand av morkaken allerede etter få dagers inntakelse av Berberis fruktus comp.

Anvendelse:

1) Til gravide hvor det er oppstått en fare for abort

2) Forebyggende til gravide som tidligere har abortert en eller flere ganger

3) I forbindelse med eggtransplantasjon hvor det hjelper til med at befruktede egg lettere kan sette seg fast på livmorveggen.

Inntakelse:

1) Ved oppstått abortfare: 50 dråper i et glass vann drikkes slurkvis i løpet av dagen. Denne dose kan fortsette i noen dager til bedring er inntrådt. Deretter tas 10 dråper 3 ganger daglig i litt vann, 10-15 min før maten. Denne dosering fortsettes i 1-2-3 måneder.

2) Abortforebyggelse: 10 dråper 3 ganger daglig i litt vann før maten. Kvinner som tidligere har abortert bør starte på midlet så snart graviditet er konstantert, eller så snart det er mistanke/håp om graviditet.

3) I forbindelse med eggtransplantasjon: et par dager før tilbakesetting av egg starter kvinnen på inntakelse av Berberis fructus comp. Inntakelsen fortsettes inntil graviditet er konstantert, eventuelt lengre hvis det er mistanke om at det kan oppstå abort eller abortfare. 10 dråper 3 ganger daglig i litt vann før maten.

Bivirkninger:

Dette er et homøopatisk legemiddel som er sterkt fortynnet. Begge innholdsstoffer er fortynnet til D4 = en fortynning på 1:10 000. I denne fortynningen er det absolutt ingen fare for forgiftning eller bivirkninger hverken på kvinnen eller fosteret. Det skal bemerkes at noen deler av berberisplanten er giftig, men berberisplantens røde frukt som er brukt i dette preparatet er ikke giftig.

Oppbevaring:

Legemidlet behøver ikke stå i kjøleskap. Det kan oppbevares i temperaturer fra 0-30 oC. Sterk varme og direkte solbestråling bør unngås.

Det anbefales at legemidlet ikke oppbevares i nærheten av elektriske felter: mobiltelefoner, sparepærer, sterkstrømkabler mm.

Holdbarhet:

Holdbarheten er 3 år

For å bedre blodsirkulasjon, velger jeg heller å gå turer og akupunktur:o)

Men vi er alle forskjellige og velger forskjellige ting:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...