Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Gutten min på 11 dager, tisser gjennom klærene om natten, selv om han våkner hver 3 time, og jeg bytter på han da.. Er det noen som har noen råd om hvordan jeg kan unngå dette.. Det skjer ikke på dagtid..
Blomman Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 bruk en str større på natta - vektangivelsene er bare veiledende
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har prøvd det, men det hjalp ikke det heller..(
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Vet ikke hva slags bleiemerke du bruker, men jeg hadde samme problem som deg og byttet fra Pampers til Libero og ble kvitt problemet :-)
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Vi hadde samme problem. Jeg byttet fra Libero til Pampers Active Fit. Null lekkasje etter bleiebyttet ) Da han var et par måneder, gikk vi tilbake til Libero. Da gikk det helt fint.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Ok, takk.. Har Pampers nå, får gå å kjøpe Libero i dag da..)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Hei! sover han i sengen sammen med deg? Når lille snuppa mi sover sammen med meg så synker jo jeg litt ned i madrassen og hun blir liggende i "feil vinkel" da kan det renne tiss ut forann på bleia(magen) byttet til activ fit, den er mer tøyelig!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Ja, må innrømme det, han sover i sengen med meg.. Har byttet han ut med samboeren min..) Men skal prøve å legge han i sengen hans i natt, og se hvordan det går da.. Takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå