Gå til innhold

øh...når begynte dere å ha sex igjen???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

altså etter dere fikk vite at dere var gravide???no er jeg 7+3 og har av en eller anna uforklarelig grunn mista all lyst på sex,til min kjæres store sorg.....er redd for å skade den lille....tror det er mye derfor jeg ikke har lyst....har flere det slik????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den lille tar ikke skade av sex da, husk det!

Men jeg hadde en liten down rundt uke 7 husker jeg, syns det gjorde litt vondt. nå er det ikke vondt mer! er i uke 12 nå

 

men du skader ikke den lille, det er ikke noe å være redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Jeg har bare mere lyst på sex. Hehe.. Det er ikke skadelig for barnet å ha sex, da skal det isåfall være noe virkelig grisete som ikke burde snakkes om. Men jeg purte flere leger om dette og fikk beskjed pm å fortsette som vanlig og ikke være redd for å skade bebisen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke mistet sex lysten. men har ikke heftig sex lengre og ikke så ofte heller pga den lille spira.. Men er mye dårlig , så det ødelegger jo en del.. mannen min har jo plutselig mer sexlyst nå en før.. hehe. ikke å skjønne seg på, men jeg er sikker på at mange mister lystene etterhvert.. du er nok ikke alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk ikke hatt sex siden vi fant ut at jeg var gravid. (Er 7+5 i dag.) Saa du er nok ikke den eneste, nei. Den foerste uka var vi mest redde for aa skade babyen--fordi vi hadde en SA for noen maaneder siden og foer SAen ba legen oss om aa unngaa sex (komplisert svangerskap). Vi ville sjekke med legen at alt var greit foer vi gjorde noe. Men saa, i uke 6 kom symptomene mine--og jeg mista lysten helt. Har hoert at det for mange gir seg naar man gaar inn i 2. trimester.

 

Vi gifta oss i august og hadde faktisk ikke sex foer bryllupsnatta...og da ble jeg gravid nesten med en gang (resulterte i SA.) Saa vi ler litt med oss selv med at vi har hatt svaert lite sex i loepet av de 4 maanedene vi har vaert gift...he he. Det ble liksom bryllupsreisen+et par uker mellom SA og denne graviditeten...hmmm. Men, vi koser og klemmer og har det bra vi. Det gaar nok bedre med tiden, regner vi med.

 

Signerer som anonym, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har heller ikke hatt sex. Jeg har absolutt ikke lyst. Men håper det bedrer seg når kroppen min blir bedre. Er uggen og sliten og har lite energi. Men mannen min er helt fantastisk, og jeg er veldig kosete, ligger inntil han hele natten, men ikke lyst på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begge mistet lysten på sex for ei stund. Alle sier det skal være trygt, men jeg har fått det for meg at det ikke er det. Så siden han heller ikke har lyst lar vi være. Vi er fortsatt nære og intime da, så vi føler absolutt at vi er kjærester. Jeg tror kanskje jeg vil føle det annerledes når jeg kommer i neste trimester. Vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...