Gå til innhold

Temperaturmåling...?


scubagirl med scubababy

Anbefalte innlegg

Hei alle gravide..

 

Jeg har tempet i mange pp'r før spiren endelig fant det for godt å feste seg...

 

Jeg lurer litt på dette med tempmålinger fremover..

 

Burde jeg tempe som jeg har gjort hittils?

 

Ser at jeg ligger og vipper mellom 36.7 og 36.8. Burde tempen stige eller holde seg der, og når skal den synke igjen?

 

http://www.fertilityfriend.com/home/scubagirl

 

La ved link til min ff-chart om noen tar seg tid til å se på den...

 

Klem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

* dytter litt *

 

Håper noen har kunnskap som de kan formidle videre...

 

Klem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle gravide...

 

Har di siste dagene sett variasjoner i tempene mine.

 

Igår sank den til 36.6 og idag til 36.5...

 

Hadde sex igår, og hadde blod på toalettpapiret idag morges.

 

Men er vel mest bekymret for at tempen har sunket...

 

Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Scuba og grattis med spiren!!!

 

Skrev nettopp et langt innlegg som ble slettet... arghhhh. Kort oppsummert: Tror tempen skal holde seg på et generelt høyere nivå de første 8 ukene etter ikm, MEN svingninger i tempen er likevel veldig vanlig. Selv fortsatte jeg å tempe de første 4 ukene etter ikm, men så gadd jeg ikke mer siden deg var engstelig for å bli unødvendig stressa dersom tempen begynte å synke/svinge.

 

Å blø litt tter sex er veldig vanlig, men skjønner godt at litt lavere temp bekymrer deg UTEN at det er noen grunn til det altså.

 

Hvis du går inn på FF-sidene og søker i gallery, så ser du at tempen svinger en del hos mange gravide.

 

Er vedlig sikker på at du ikke trenger å bekymre deg, og hvis du fortsette å tempe vil du nok se at tempen stiger igjen og svinger seg litt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg driver også å temper. Har ligget på alt fra 36.7 på det høyeste og 36.3 på det laveste, men alt har gått bra for det. Er nå i min 11 uke så jeg tror ikke at det har så mye å si om temperaturene forandrer seg litt underveis...er jo mye annet som kan påvirke det. Litt blod etter sex er jo også helt normalt:) Jeg vurderer faktisk å slutte å tempe...har hørt at det ikke er noen garanti for at alt er bra dersom temperaturen holder seg høy, så da ser jeg heller ikke nå vits i å tempe lenger...men det er klart, dersom tempen synker til der den var FØR du ble gravid så kan det jo være greit å ta kontakt med legen!!

Masse lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for oppmuntrende og beroligende ord...

 

Er inne på tanken å slutte å tempe, men tempen har liksom vært min følgesvenn så lenge nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...