Gå til innhold

4 mndr. og hyler hysterisk i søvne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår nærmer seg 4 mndr.

Han har alltid sovet urolig, pleier å våkne ca. hver time natten gjennom. Det gar han gjort ca 1 måneds tid. Pleier da bare å gi han sutten, så sover han videre. (Også får han et til to måltider, mme.)

Men de siste dagene har han blitt ennå mer urolig (noe jeg ikke trodde var mulig, he...he...) Han hyler så fort han blir lagt i sengen. Han "fekter", vrir og vender seg (noe han alltid har gjort, men før sovnet han greit.) Så vi tar han opp, han sovner, legger han ned, og han hyler til. Tar han opp igjen osv osv. Til slutt sovner han, men våkner igjen etter en time, så er det på'n igjen.

Også på dagtid når han sover hyler han plutselig til. Han virker ikke våken, åpner ikke en gang øynene. Han faller til ro så fort vi tar han opp.

Virker ikke som om det er magen som plager han, siden han roer seg så for han kommer opp... Får ikke fram noe rap når vi tar han opp heller.

Noen her som har barn som "oppfører" seg lignende? Kan det kanskje være at han drømmer?

Føler meg ganske hjelpeløs og TRØTT!

Skrevet

Håkon gjør akkurat sånn noen ganger når han sover på dagtid. Plutselig ut fra intet setter han i et megahyl. Jeg iler til og skal se hva det er for noe, men da ligger han og sover søtt igjen. (så begynner jeg å lure på om jeg har innbilt meg hele greia...) På natta vrir han seg som en makk og lager piruetter under dyna (vet aldri hvor jeg skal løfte på dyna for å finne hodet), men da lager han heldigvis ingen lyder.

Jeg aner heller ikke hva det kommer av...

Skrevet

da er det nok normalt, for sånn er vår og! Tar han ikke opp, men legger hendene mine rundt han som om jeg skulle ha løftet han. Da stopper han fort. Regner med at de drømmer noe fælt...

Skrevet

ganske vanlig dette. De smiler jo i søvne også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...