Gå til innhold

Sykehuset Asker og Bærum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om det er noen som kan fortelle meg om sine erfaringer etter å ha født på Asker og Bærum sykehus?

Jeg skal føde der i midten av mars og har aldri vært på sykehuset.

Hadde vært så fint og visst hva jeg har i vente. Spesielt ettersom jeg er så skeptisk til sykehus.

Mvh Linn :)

På forhånd takk til dere som svarer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg kan nok ikke svare deg så godt da jeg er førstegangs selv og skal føde der i mai. Men jeg har vært innlagt to ganger tidligere ved sykehuset. Inntrykket mitt er at personalet er utrolig hyggelige og hjelpsomme, men at selve sykehuset er gammelt og slitt og umoderne. Vet de holder på å fikse det enkelte steder, men tror nok ikke fødeavd. vil være state of the art...Men så lenge personalet er flott så er vi jo i trygge hender.

Skrevet

Hei

Jeg fødte på Bærum i april 2005. Var kjempefornøyd med føden! Svært dyktig jordmor som visste akkurat hva jeg trengte. Håper på samme jordmor denne gang. :)

Barsel var derimot masete. Ikke pga av de som jobbet der egentlig, men veldig mange ringer på hjelp om natta og barna skriker jo selvfølgelig. Jeg klarte meg stort sett selv, og ble ikke vist stellerom ol før etter 1 1/2 døgn... Godt noen skifta på datteren min mens jeg dusjet..

Skrevet

Heisan! Jeg fødte der i 2001, da var føden under oppussing og jeg fødte på en midlertidig føde med kjempe trange rom husker jeg.

Skal etter planen føde der igjen i mai og gleder meg til *forholdsvis* nyoppusset fødeavdeling.. ;)

Personalet var kjempemessig - både på føden og barsel.

Skrevet

Hei

Jeg fødte på Bærum på slutten av året 2003 og var kjempe fornøyd.

Personalet på føden er helt supre. Jeg var mye innom der før jeg fødte og tok ultralyd for de trodde babyen var så liten. Og da var alle jeg møtte like hyggelige.

På barsel fikk jeg familierom i to dager og det var kjempe deilig.

Det går litt rundt på barsel med dager og ting som skjer, men det tror jeg er ganske normalt første gang. Alt er jo så nytt og man får lite søvn. Stort sett alle som jobbet der var hyggelige og jeg klager ikke på oppholdet. Har mange venninner som har født der og har ikke hørt om noen som er missfornøyde..

Jeg skal føde der igjen i april og bare gleder meg til det!

Lykke til med graviditet og fødsel!

Skrevet

hei,

skal selv føde der i midten av mai, første gangen for meg også. men har hørt mye positivt om sykehuset og personalet. senest idag av legen min som også fødte der ifjor.

lykke til

Skrevet

Jeg fødte der oktober 05, og er fornøyd med behandlingen jeg fikk. Etter fødselen hadde jeg og sambo familierom utenfor barsel avd. og det var bare fred og ro. Besøk kunne komme og gå når de ville, og viktigst; sambo sov der sammen med meg! Men man får omtrent ingen oppfølging på familierom da, man må klare seg selv stort sett... Skal tilbake igjen i slutten av mai, men da må jeg nok være på barsel siden vi har en liten en hjemme. Har hørt det er endel stress der,men det går nok bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...