Gå til innhold

Flytter inn igjen jeg!

Anbefalte innlegg

Mistet tidligere i høst, men nå har det flyttet inn en ny liten spire i magen! Vi begynte prøvinga for litt over ett år siden, men kroppen har ikke helt klart seg selv etter pilleslutt. Begge gangene vi har fått klaff er etter behandlinger hos fotsoneterapeut.

Er bare 13 dager siden EL, men har ikke hatt blødninger som jeg hadde sist fra 9 dager etter EL. Tar det som et godt tegn!

Gleder meg til å dele ventetida med dere andre her inne!

Har så langt hatt god hjelp inne på BliGravid, og derfra har det jo vært et rush hit til 1. tri!

3+6 :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7377645-flytter-inn-igjen-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slushi:

Mange spørsmål, he he!

Soneterapi går ut på å trykke på triggerpunkter rundt om på kroppen. Dette setter igang energi og blodomløp. En fotsoneterapeut jobber som du kanskje skjønner med punkter på foten.

Jeg gikk dit og forklarte at vi prøvde å bli gravide, men at vi slet litt og at jeg mistenkte at hormonene var i ubalanse. Dama har jobbet mest på punkter i underlivet og ulike hormonproduserende kjertler. Men hun har også jobbet med almentilstanden og andre ting som har dukket opp underveis. Jeg har ikke vært der etter eggløsning, for man skal ikke bruke soneterapi dersom man er gravid.

Første timen ble det skrevet journal og hun stilte en del spørsmål. Denne timen kostet 400 kr, etter det så har jeg betalt 300 kr per time (3kvarter da). Har vel hatt bortimot 10 behandlinger tilsammen, så koster jo litt, men er jammen i meg verdt det!

:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...