Vårgutten-08 <3 Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Hei.. Hvor ofte har dere sex når dere har el?? Koser dere ,dere hver dag,annenhver dag?? Begynner dere noen dager før?? Må bare spørre jeg altså Må legge opp en strategi for neste el..hehe.. Klem
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Vi har hatt sex ca. annenhver dag igjennom hele denne pp.. Temper ikke, men om ikke spira sitter denne md tenkte jeg at jeg skulle starte med det
sprø prøver Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 for å si det sånn: Jeg er helgependler(bare for 1 år pga veldig god jobb)tok en el test i går kl 1330, den lyste knall positiv. Måtte ringe samboeren så han reiste hjem fra jobb. Jeg heiv fra meg alt jeg hadde og kasta meg i bilen og kjørte 2 timer(hver vei!!) innsatsen skal det ihvertfall ikke stå på. Skal ta en test i ettermiddag også. håper den fortsatt er positiv, for jeg tar helgen i dag. Håper på litt flaks. Ikke greit når man ikke har muligheter hver dag:-)
Vårgutten-08 <3 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 hehe,såpas:) Håper det klaffer for dere da:) Jeg er selv bare i min 2 pp,men vil jo alikevel at det skal klaffe fort.. Har jo lest dette med at det er lurt å ha sex annenhver dag,pga kvaliteten til svømmerne,men blir litt stressa av det og,vil jo "helgardere meg";) Blir jo helt gal av denne prøvingen...
jåsjenta Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Hei! Så lenge mannen har normal sædkvalitet så er det anbefalt å ha sex annenhver dag. Har han dårlig kvalitet så er det anbefalt hver tredje dag, og annenhver dag rundt el. Vi har annenhver dag gjennom hele syklusen! jeg temper ikke og tar ikke el-tester, så da føler jeg det er tryggest å gjøre det annenhver dag i hele syklusen i tilfelle el har forskøver seg å slikt:))
sprø prøver Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 ja, dette kan virkelig gå til hodet på en. mannen min var helt oppgitt over meg i går når han skjønte at jeg måtte reise på jobb igjen med en gang. han påsto at det ikke var heldig at jeg stresset sånn med det. kanskje sant det, men vil nå ikke gå glipp av muligheten heller da
Vårgutten-08 <3 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2006 Ok,takk for svar. Tror ikke det er noe å si på kvaliteten til svømmerne til sambo:) Kanskje jeg skal prøve med annehver dag jeg og da..hmm.. Har for øyeblikket førjulsbesøk av tr,og har el rundt 18-20 desember.. Hadde vært så koselig om det klaffet!!!! Lykke til ,til dere andre og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå