lilli1979 - venter på ivf Skrevet 7. desember 2006 #1 Del Skrevet 7. desember 2006 Noen mennensker takler jeg rett og slett ikke... nå er det en eldre kollega på 62 som går meg på nervene. Hun vet alltid best, er ikke interessert i andres meninger, lager "sannheter" i sitt eget hode, følger ikke med i samfunnet etc etc... Hun har ingen respekt for at jeg faktisk har en jobb å gjøre.. nå kom hun nettopp inn på kontoret mitt (banka ikke på, bare sier navnet mitt i det hun åpner døra) og forteller om sønnen sin på 40 år som ikke vet om han skal bruke grønnsåpe eller mopp på flisene sine.. jesus! jeg driter vel i det! Hun kommer stadig innom og informerer om slike uinteressante ting.. har prøvd å si at jeg dessverre ikke har tid akkurat nå, men at jeg kan komme inn til ho når jeg har gjort ferdig det jeg holder på med. Da blir hun snurt og sier" er du liksom så opptatt du da?" eeehh..ja? selvom hun kjeder seg, har jeg tusen ting å gjøre! I tillegg er hun så himla negativ.. jeg blir mest sannsynlig arb.ledig 1. januar. jeg har innfunnet meg med istuasjonen, regna meg fram til at det går helt fint økonomisk etc. men hun snakker om det som at det er verdens undergang og at jeg nesten kommer til å sulte i hjel! herregud- jeg kommer til å ha 13 000 kroner utbetalt i mnd- sulter ikke da vettø! Hun vet jo hva mannen min jobber med så er ikke som om vi risikerer å sitte med en tusenlapp utbetalt. Hun referer til lover og regler som var gjeldene da hun gikk gravid for 40 år siden.. å nei, du kan ikke få to tette- da får du ingen penger..du får ingen dagpenger før etter 8 uker selvom kontrakten går ut etc etc .. herrgud, skulle tro jeg ikke var i stand til å lese sjæl! Er da ikke så dum at jeg ikke sjekker slike ting... Det verste hun klarte å lire av seg var i går: "hvis du skulle være så uheldig å bli gravid mens du er arbeidsledig må du ikke finne på å få barnet. det er jo bare å ta det bort. dere kommer aldri til å klare det." veldig passende å si til meg som har prøvd i ett år og er i gang med utredning til icsi.. (hun vet ikke det altså.. men er da ikke normalt å snakke sånn til folk!) Hun har til og med prestert å sagt til sjefen min som ble mor da hun var 43 år at hun bare får takke seg selv for at ho er sliten når ho var så dum å ikke tok abort den gangen.. Vil egentlig ingenting med dette innlegget, er bare så LEI av at hun blander seg i alt, vet best om alt og ikke er interessert å høre at vi andre faktisk har noe å fare med! Flere som har en høne å plukke med noen i dag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7377517-aaaarrghhkollega-som-g%C3%A5r-meg-p%C3%A5-nervene-m%C3%A5-bare-bl%C3%A5se-ut-litt-o-store-klagetr%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 7. desember 2006 #2 Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe.... Noen mennesker går det bare ikke ann å få vett i huet på... De tenker nok bare ikke lenger. Du får bite i det sure eplet og overse slike utspill, noenganger fortjener mennesker å bli oversett Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7377517-aaaarrghhkollega-som-g%C3%A5r-meg-p%C3%A5-nervene-m%C3%A5-bare-bl%C3%A5se-ut-litt-o-store-klagetr%C3%A5d/#findComment-7377636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #3 Del Skrevet 7. desember 2006 Uff...slitsomme menneske! Ja, jeg hadde en høne å plukke med en av pasientene mine idag Hehe... kalte henne en sta gammel dame, men jeg tror ikke hun hørte hva jeg sa Hun var nemlig for opptatt med å mase på sitt... Men, når man er nesten 100 år så er det vel ikke bare bare for oss på 30 å fortelle dem hva de skal gjøre og ikke Ja, ja... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7377517-aaaarrghhkollega-som-g%C3%A5r-meg-p%C3%A5-nervene-m%C3%A5-bare-bl%C3%A5se-ut-litt-o-store-klagetr%C3%A5d/#findComment-7382350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå