Gå til innhold

Tror mamma "vet" :)

The incubator

Anbefalte innlegg

Dro på besøk til henne igår kveld, var ganske dårlig i formen, kvalm og ekkel. Vi satt og så på tv, og plutselig legger jeg merke til at hun sitter og ser skikkelig intenst på meg, og smiler litt. Da jeg spurte hva det var, svarte hun bare fort "ingenting".

Litt seinere, sier hun plutselig at hun gleder seg til hun blir bestemor, for da skal hun ta med barnebarnet på barneteater og svømming,og at det blir kjempekos :D

Og så lurte hun på hvorfor jeg sprang så mye på do hele tiden, og da jeg svarte at jeg bare var litt dårlig i magen, så hun litt sånn lurt på meg og smilte (igjen).

Så,for å legge toppen på kransekraka, spurte hun om jeg ville ha kaffe med sånn lysebrun likør i, (husker ikke hva det heter), og da jeg ikke ville ha det, lurte hun på om jeg ville ha et glass vin....Jeg pleier ikke drikke det når jeg er der, så syns det var litt merkelig at hun plutselig spurte om det...

Syns bare dette er kjempegøy, og ville dele det med dere :)

Tror dere mødre av og til "vet" sånne ting?

Klem fra meg :)

Fortsetter under...

hahaha, mødre VET!! Iallefall min.

Godt å høre at andre mødre også ser sånne ting,

-føler meg jo helt gjennomsiktig noen ganger!

hahahaha, måtte le litt jeg nå, som jeg tenkte på mammaen din som plutselig tilbyr deg alt mulig av alkohol og ting for å teste deg! hihi

morsomme damen!

Annonse

deilig uansett da, å ha det sånn! så vet du med sikkerhet at hun går og smågleder seg allerede!!

Jeg måtte bare fortelle det til min mor med en gang jeg! klarer ikke holde på hemmeligheter overfor henne! hehe

Hehehehe, du får legge igjen flere små hint da vet du.. ha det litt moro med henne.

Jeg holdt på å bli gaaaaal av min mamma. Graviditeten var ikke planlagt, så var ikke helt komfortabel med tanken med en gang:) har en lillesøster på 4år som snart hadde bursdag, så mamma hadde kjøpt en nyyyyydelig babydukke til henne, som brukte vanlig str i babyklær. Mamma begynte da selfølgelig å strikke til denne dukka da, så når tanta å onkeln min var der en dag sa hun at hun strikka til barnebarn(på tull) da begynte alle å gnåle da, var kjemeekkelt, var jo gravid jeg! åsså skulle hun ha meg med på å sortere babyklær da, slik at jeg kunne plukke ut det jeg ville ha når jeg engang skulle ha og at dukka skulle få det andre... kjempekoselig! så nå jeg endelig skulle fortelle det da, så satt a med denne dukka i hendene og "kosa". hun trodde at jeg bare tulla da, lo av meg:) men jeg begynte å gråte, så da trudde hun på meg:)

Så koselig mor du har:o)

Jeg tror at mødre vet sånne ting. Min mor har visst det nærmest før min søster, alle tre gangene hun har vært gravid.

Heldigvis så var mor og far bortreist i en mnd da jeg fant ut av graviditeten, så hun fikk ikke sjangs til å se det på meg, det datt bare ut av meg første gang jeg så henne etter at de hadde kommet hjem.. tror at hu ble litt stussa for at hun ikke hadde sett det på meg før jeg sa noe;o)

Annonse

Mamman min sa rett hun " Jenta mi ?" Tror du må ta en test jeg.. Jeg tenkte jo at jeg var det,men ville vente til kjærsten min kom hjem. Men mamma bare massa og massa til slutta sa jeg ja vel.. Det hviste seg jeg var det. det som var litt spesielt var at jeg hadde vært hos gyn. om fredagen og han sa at eggstokkene mine var øddlagte og mensen var ute blitt og at jeg ville ha store problemer med å bli gravid,men jeg kunne, men da måtte jeg gå på noen piller ( husker ikke hva )

Når gyn. sa at mensen var ute blitt ble det en bekreftelse for meg. At dette hadde en årsakt med at jeg hadde mista et barn tiligere. Etter jeg å min kjærste var hos gyn. Så var jeg veldig lei meg pga jeg følte at det måtte være noe med magen min den var,så oppblåst og veldig stor enn til vanlig ( er i utganspunkte veldig tynn 42kg)

Jeg sa te kjærsten min ¨å jeg som trodde jeg skulle gi deg den perfekte julegaven:( Men på mandag så hviste testen posetivit. Så jeg er overlykkelig. Pappa spurte meg samme dagen jeg tok testen " er du gravid?" Han smilte til øret til øret og glimt i øyne hans. Det eneste pappa sa til meg.. jeg håper indelig allt går bra denne gangen og mamma sa det samme.. Kjærsten min sa bare gratulere og når jeg spurte hvor han ikke lurte på hva jeg ønsket meg til jul, så sa han bare " du har bare fått den perfekte julegaven" Vi skal gyn. 14.12 for å se ossen det går med ungen.. jeg er veldig redd for at jeg skal miste det denne gangen.. Men jeg skulle få bra oppfølig. Så jeg tar en dag om gangen og elsker å ikke ha,så mye kvalme nå. jeg føler meg ikke gravid. Men jeg har vondt mye og jeg leste det her inne at det var normalt og at andre hadde det og det gjorde meg lykkelig pga var redd det var noe galt,så jeg kommer til å spørre mye her inne, noe det kanskje dere synes er dumt, men jeg har ikke fult ført et helt svangerskap før,så jeg lurer mye.Jeg er foresten helt ny her inne og jeg er med født CP, Asma, Hjertefeil og lese og skrivefeil, så bekalger alle feilene. jeg har en hund som blir et år 31.12.06 og en katte på 3 år.. Den leligheten jeg har er til rette lagt for meg og min sykdom,så her kan vi bli gammle:) Jeg er gånde og jeg tror jeg ble gravid,så fort er pga jeg går turer hele tiden med valpen min.

Vet ikke om dette var riktige plassen å skrive dette,men jeg lærer vel meg dette forumet etter hvert..

ha en fin jul vidre og fin helg vidre. Jeg sitter her leser i kveld jeg var,så inntresangt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...