Vimsetrollet Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Sitter og skal bestille meg ammebh, og lurer på en ting... Stemmer det at man går opp ca 1 str??!! Synes det høres litt mye ut. Kjedelig å bestille feil str..
Fru Lee Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Dette er svært individuelt, tror jeg. Sist jeg fikk barn hadde jeg, før graviditeten str 75B, etter fødselen hadde jeg 75E! Nå hadde jeg 70C før graviditeten, har nå 75D(kunne godt hatt 70D, men det finner jeg ingen steder!), regner med at jeg iallefall ender på 75E. Det kommer vel litt ann på om du har "vokst" noe allerede,det går sikkert bra om du går opp en str fra det du har nå. Men jeg ville ikke kjøpt mer en èn. Om du vokser litt ut av den sånn med en gang, når melkesprengen er som verst, kommer den til å passe etter vært! Lykke til:-)
selfangerkjerringa Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Det beste rådet er å kjøpe bare en, og så vent til etter fødsel. Det er veldig vanskelig å spå hvordan brystene blir når melka setter inn og sprengen gir seg.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Hm ikke lett det der med ammebh-- har ikke kjøpt noen enda jeg.. Aner ikke hvordan størrelse jeg burde ta.. :-) Har forresten hørt at de har veldig gode amme bher på lindex-løp å kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå