<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 7. desember 2006 #1 Del Skrevet 7. desember 2006 liker Felix veldig godt... og når det gjelder jente navn så syns jeg Adina Sofie er fint.. men samboer liker ikke Adina så godt.. men vi er ihvertfall enige i å ha Sofie som mellomnavn.. noen forslag til navn som passer foran Sofie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #2 Del Skrevet 7. desember 2006 Felix er stilig! Betyr "lykkelig" og "katt" ) (Litt partisk her, jeg da, siden datteren min heter Felizia, hehe) Eller hva med... Ella Sofie Embla Sofie Nora Sofie Tuva Sofie Tilde Sofie Tilja Sofie Anna/Anne Sofie Maren Sofie Kristin Sofie Alva Sofie Ada Sofie Oda Sofie Hedda Sofie Frøya Sofie Frida Sofie Nadja Sofie Luna Sofie Cora Sofie Vilde Sofie Bea Sofie Amanda Sofie Linn Sofie Mia Sofie Mina Sofie Ina Sofie Jenny Sofie June Sofie Elida Sofie Elvira Sofie Ylva Sofie Dina Sofie Guro Sofie Ida Sofie Kine Sofie Helle Sofie Hanna Sofie Lina Sofie Leona Sofie Arnild Sofie Ane Sofie Emma Sofie Øyunn Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini&Meg Skrevet 7. desember 2006 #3 Del Skrevet 7. desember 2006 Minin min heter Felix, syntes det er et veldig fint navn. Og han passer kjempe godt navnet sitt. Thea Sofie og Ida Sofie er mine favoritter i kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fallerifallera Skrevet 7. desember 2006 #4 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg kjenner tre hunder som heter Felix, så syns ikke det er så fint navn til en gutt, men alt kommer jo an på hvilke assosiasjoner man har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #5 Del Skrevet 7. desember 2006 Felix er kult navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 7. desember 2006 #6 Del Skrevet 7. desember 2006 Frida Sofie Emma Sofie (en ny klassiker) Maren Sofie Kaisa Sofie Dina Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå