Gå til innhold

Ingen symptomer i dag...

Anbefalte innlegg

Jeg er nesten 5 uker på vei og har i dag ingen tegn på at jeg er gravid.... Det bekymrer meg litt i grunn. Ingen stikninger eller kvalme. Har egentlig kjent et snev av kvelme ca 2 ganger i løpet av de siste dagene, men nå har jeg ikke noe. Er begynt i ny jobb og hadde en strevsom seinvankt i går. Var ikke flink til å ta meg pauser og drikke nok. Stresset og sov dårlig i natt for å gå på tidlig vakt i dag... Bør jeg bekymre meg? Skal til lege neste uke for å ta blodprøver og sånnt. Bare bekymrer meg litt... :) Noen som har noen kloke ord til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7377042-ingen-symptomer-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du vet det er mange som ikke oppdager at de er gravide før de er kanskje åtte uker på vei eller mer?

Det er helt normalt alt det der. Jeg var i kjempeform jeg, i starten av graviditeten. Jobba masse.

Men du bør ta det litt mer med ro enn ellers, ikke ta masse ekstravakter frivillig og sånn. Men ikke stress.

Det er ingenting å være bekymret for.

Kvalmen og alt det andre kommer tidsnok det,om du er så uheldig å få det!

(jeg er nesten ikke kvalm i det hele tatt jeg, jeg tror det har sammenheng med at jeg tar Pikasol omega3)

Men ungen tåler det meste. Og når en er 5 uker på vei har ikke babyen begynt å ta til seg næring fra deg heller, så når det gjelder drikke og mat er det mest for din egen del foreløpig!

Men jeg tror både du og spira har det helt flott jeg!

:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...