Gå til innhold

Til Prins_L@ngFred@g:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ser du er sykemeldt med noe samme grunn som meg...en liten del av min morkake løsnet også tidligere i svangerskapet, og jeg var plaget med småblødninger frem til uke 14-15. Ble av den grunn sykemeldt i 10 uker og skal tilbake på ny kontroll 20/12. Må du være forsiktig/ta det m ro hele svangerkapet? Er spent på om jeg skal begynne på jobb igjen.har jo gått bra mens jeg har vært hjemme..vet du hvor stor del av morkaken som løsnet??

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Vårbaby!

Jeg må være forsiktig hele svangerskapet pga morkake løsningen, og fordi jeg har veldig sterk migrene med lammelser og div...

Men jeg måtte uansett ha vært hjemme resten om det ikke var for migrenen i tillegg. Nå har jeg veldig tung jobb, så det er vel delvis pga det og. Hadde jeg vært sekretær eller noe i den duren ville det kanskje vært annerledes.

Det var 5 cm mener jeg huske som løsnet, men de var jo redd den skule løsne mer.... Det er det de redd for nå og, at det kan skje igjen.

Derfor tar vi ingen sjanser!

Hva jobber du med?

Lykke til :)

Skrevet

Hei! ..og takk for svar!

Tror det var et par cm som hadde løsnet hos meg. Og det var en blodansamling under den løse delen.Skal jo også ta det veldig m ro.

Jobber på sengepost på sykehus, så det er jo ingen egnet jobb for å ta det pent kan du si......

Er spent på hvordan jeg skal forholde meg videre da, om jeg fortsatt skal være like forsiktig... hadde du store blødninger du??

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...