Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva synes dere ? Jeg synes det er både veldig feminint og sterkt ! Liker det godt. Vet ikke om det blir aktuelt noen gang, men artig å høre meninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 7. desember 2006 #2 Del Skrevet 7. desember 2006 Det navnet minner meg om en karakter i boken "Hulebjørnens klan". Tror det ble skrevet med Z. Det var den kvinnen som hadde høyest rang blant de andre kvinnene. Et veldig sterkt navn ja, men barnet vil jo mest sannsynlig måtte stave det i all tid, da jeg tror det vil falle naturlig at andre vil anta at det er Lisa hun sier... Veldig søtt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #3 Del Skrevet 7. desember 2006 Høyrer det er mange som likar dette namnet for tida, men det gjer desverre ikkje eg..... Men det var mi meining. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lejla Skrevet 7. desember 2006 #4 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg liker Isa/Iza godt, det er alltid fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #5 Del Skrevet 7. desember 2006 Tenker at det er en forkortelse for Isabell/-a. Mangler liksom noe synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #6 Del Skrevet 7. desember 2006 haha en MANN på jobben heter det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little old lady hoo Skrevet 8. desember 2006 #7 Del Skrevet 8. desember 2006 Kjenner ei jente som heter Isa, hun har dobbeltnavn. Syns ikke egentlig det er noe rart. Hun måtte ikke stave navnet for meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå