Gå til innhold

hvor tidlig fikk dere mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i min 13 uke og har fått skikkelig mage... man ser at jeg er gravid liksom... flere som fikk mage så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er andregangs og fikk mage i uke 8... den lå da på stedet hvil til uke 13 og 14 da den vokste veldig. Uke 17 nå og det er ikke tvil om at jeg er gravid!

Skrevet

jeg fikk tydlig mage ca 14 uker..nå er den god og rundt,men ikke stor..jeg er 16+4

Skrevet

Med førstemann fikk jeg ikke mage før i 6 mnd..

Har hørt at en får mage med en gang med nr 2..

Er i uke 17 nå men magen er fortsatt like flat..

Har lyst å få litt mage nå jeg..:(

Skrevet

Jeg fikk mage før uke 8, og måtte fortelle nyheten tidlig.

Magen ble påpekt av en fremmed da jeg var 12 uker på vei. :o) Dette er min nr 2 på 2 år, så det er kanskje derfor! :o)

Skrevet

er førstegangs og fikk ikke skikkelig mage før i uke 18 eller noe..sånn at andre kunne se den liksom....

Skrevet

går med min første og fikk mage rundt uke 12... man kan være veldig oppblåst så det kan jo også ha noe å si. Noe annet som spiller en stor rolle er hvordan livmoren din er.. min er framoverbøyd så derfor ser man det veldig tidlig, kjenner også spark tidligere:) de som får mage sent har sikkert en bakoverbøyd livmor..

Skrevet

Er i uke 18 nå og magen har begynt å vise seg litt....Ikke gravid mage, men ser heller ut som jeg har lagt på meg litt....(har jo også det...ca 3 kg til nå)

Skrevet

Er i uke 17 og har akkurat begynt å få litt mage... men ser egentlig mer ut som om jeg har forspist meg enn at jeg er gravid :) He he... Men det er knall at det endelig skjer noe!!!

Skrevet

Tror ikke det har så fryktelig mye å si hvor mange ganger en har født jeg da, for magen sin del. kommer nok bare an på hvordan kroppen til hver enkelt er.

Jeg går her med tredjemann i uke 15 og magen er like "fleskette" som den alltid har vært hehe...men er litt hardere da .og lillemann inne der bobler som bare det.

Skrevet

Fikk mage med en gang jeg.Nå er den kjempestor...er 14+2

Skrevet

Eg fekk også mage i mi trettande veke, og eg er førstegangs. Den er ikkje enorm då, ser den ikkje når eg går med vanlege kle, men med tight genser/topp synast den litt då. Koseleg med mage til jul :)

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å få mage, er i uke 21.

Jeg ser ikke gravid ut da, ser ut som om jeg har lagt på meg masse på magen, og jeg som reiser til syden om 2 uker:o(

Skrevet

Jeg er førstegangs og fikk veeeldig tilig i uke 13 hadde jeg mage og nå har jeg veldig mage ,men bare det heldigvis;-).. plutselig sier det bang.... hehe:-)

Skrevet

hehe, jeg satt faktisk å klaget her for to dager siden, at magen min ikke viste.. er 12+5idag. åså plutselig når jeg og mannen min sto på badet, så sa han "wow, syk mage!" å så smilte han. å jammen meg så så jeg det også! sprang ut å viste det mamma, hun bare smilte å sa "se det du!"

idag kjøpte jeg mitt første mammaskjørt- på vila faktisk. kjempefint! føler meg faktisk gravid nå- det er deilig!:) jippi!

men virker som magene kommer på svært forskjellige tidspunkt da.. en veninne av meg viste det ikke på før 4,5 mnd- så det varirerer nok endel:)

Skrevet

Huff. Har to fra før, og fikk mage rundt ultralyd i uke atten med begge... Men nå? Har den struttemagen, ser i alle fall fem måneder gravid ut; og er jo bare 14 uker. Sukk! Ikke rart at folk trur det er to!

Skrevet

Tror dere det har noe å si om når det viser om en er tynn eller har litt ekstra fra før av?

Skrevet

Jeg har veldig mage når jeg står! men når jeg ligger er den helt flat.... Er i uke 14 nå, med nr.2. Har dere andre i denne uken +/- mage når dere ligger på rygg?

Skrevet

Samme her, ingen mage når jeg ligger på rygg.. når jeg står oppreist kjenner jeg kanten på livmoren(tror nå det iallefall:) men når jeg ligger forsvinner det helt. Men legen sa at jeg hadde bakoverliggende livmor... kanskje det er noe sammenheng der? noen som vet?

Skrevet

Er i uke 25, og den begynner å komme ut nå.. Jeg har jo sett den lenge, og de nærmeste ser det, men på jobben fortalte jeg det faktisk til ei denne uka, hun hadde ikke anelse.. hi hi

De ser det jo når jeg drar opp genseren (og har en tettere skjorte under), men ikke med uniformsgenseren over. Litt artig, synes jeg :-) Fortelle noen at jeg er gravid, og så spør de etter termin, og jeg sier i mars, liksom.. hi hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...