Gå til innhold

April: Hvor laster dere ned musikk??

Anbefalte innlegg

Jeg hadde limewire,men den ble slettet da jeg hadde virus på maskinen.. Når jeg nå prøver å laste den ned får jeg ikke til å åpne den.. Skal laste ned litt julemusikk til å ha i butikken..

Jeg blir så irritert når det er noe jeg ikke får til.. Hehe må visst vente til stian kommer hjem fra skolen.. Han har det på sin maskin så da får jeg sikkert låne den *håpe*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7376784-april-hvor-laster-dere-ned-musikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hatt noe problem med limewire.. Jeg fikk virus av piczo :( eller var vel ikke piczo,men slike tellere på sidene...

Jeg lastet ned bear ett eller annet,men fikk grei beskjed av min sønn at den måtte jeg slette for den var full av virus :)

Og mor lyer hihi

Oi... jeg har heldigvis ikke ordna med teller enda.. men holder på å pusse opp sida til natalie, så jeg er litt redd for å få virus av gifs og slikt da.. fikk jo virus via msn, og har lært av den hvertfall!!

Bra du ikke har fått virus av limewire da! sikkert jeg som husker feil... :)

Åh, nå står det helt stille hva jeg har pleid å bruke (har det bare på stasjonær pc, sitter nå i stua med bærbar), men det er noe på M. Enkelt og greit å bruke også... Morpheus, kan det ha vært det?

Men skal du spille musikk i butikken så husk reglene da; bruker du europeisk musikk så må man egentlig skatte (eller noe sånn) ganske mye av det, så i butikken jeg jobba før var sjefen veldig nøye på at vi bare hadde amerikansk musikk for den trengte man ikke betale for...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...