Gå til innhold

Finnes det noen "eldre" ;) fra Grenland her da?

nybaby09

Anbefalte innlegg

Heisann, kjenner ingen andre som er gravide nå når endelig har blitt min tur:) Er ennå tidlig i svangerskapet 6+6 i dag. Så hvis det finnes noen i nærheten av Grenland eller i Telemark/Vestfold kan vi kanskje ha et BIM treff ? Utveksle litt erfaring, "strikkeoppskrifter" eller rett og slett bare prate om graviditet og livet generellt...

Fortsetter under...

Hei Summerd :)

Jeg bor i Porsgrunn og foreløpig termin på meg er 6 august, har legetime den 15 og gleder meg. Ellers så er jeg 37 år, runder 38 i januar, jeg bor sammen med samboer og hans sønn på 6 år, venninner har enten fått barn for mange år siden, eller har ikke fått, så kjempe flott om vi kunne ha litt kontakt :) Sandefjord er jo bare en halvtime fra meg så da hadde det jo gått an å få til et treff ut i januar, litt tett oppi jul nå da.

Ha fortsatt en flott kveld

Hei igjen :-)

Jeg er 40 (hvor blir det av tiden) og har venninner på samme alder som har små barn. De bor dessverre et stykke unna.

Det hadde vært veldig hyggelig å møtes i januar. Skal på ultralyd 8.januar, håper alt er i orden. Spennende å se hvilket kjønn det blir.

Har tatt duotest med gode resultater.

Ha en kjempefin helg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...