*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Ser så fram til hun kan sitte på gulvet å leke selv, hun er 4 mnd og skal bare sitte, det er farlig å gå glipp av noe, hehe.. Ligger jo mye på gulvet og, da. Hun er veldig sterk i kroppen, rullet bevisst rundt i 3 uker, ligger fort en halvtime på magen og studerer lekene sine. Når satt deres babyer, da?
MintCondition Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Fysioterapeuter og helsesøstre jeg har snakket med sier ihvertfall at babyer ikke skal settes opp sånn midt på gulvet for å leke i det hele tatt, men at de skal sette seg opp selv. Å la de sitte i fanget og sitte under måltider er noe annet Guro var 7 1/2 mnd da hun satte seg opp selv. Satt i høystol og spiste fra 6 mnd, og har jo sittet på fanget så mye hun ville...
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Snuppa har akkurat begynt å sette seg opp selv, hun er 7 mnd. men hun har sittet en stund med støtte. Har bare bygd opp med puter bak henne når hun har sittet på gulvet å lekt. Men bare i korte parioder da.
BettyBoob Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 gutten min har sittet med støtte lenge, men satt seg opp selv for to uker siden, da var han 8,5 mnd
børdi Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 min er 6,5 mnd og sitter alene litt, men han klarer ikke å sitte på gulvet selv uten støtte, og klarer ikke å sette seg opp selv enda, men i stolen sin når vi spiser middag sitter han fint, og litt i hjørnet på sofaen i korte perioder,
Marge Simpsons Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 min er 3 1/5 måned og komer opp av seg selv, men deretter går det rett ned igjen. HS trodde ikke på meg før pjokken viste dem selv hva han kunne... Så her må det følges med hele tiden. Kan liksom ikke legge en stein på magan hans heller )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå