På'n igjen:)!! Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #27 Skrevet 22. desember 2006 Hei Trine!!! Er litt treg om dagen, har så mye å ordne før søndag... Hvordan gikk det hos jordmor på torsdag? Hva sa hun om urinprøven din? Tenkte på deg da jeg var hos henne. Håper alt er bra med deg!!! Jeg syntes det var veldig ålreit hos henne. Mannen min var med og vi fikk høre hjertelyden!!! Kjempe stort!!! Vi fikk ta den opp på moblien, var hennes forslag. Alt virket bra med meg og babyen, livmoren var så stor som den skulle. Visste ikke at den var så stor Synes magen min vokser for hver dag:D Har fått låne noe mammaklær av en venninne, gleder meg til å bruke det. Hvordan er det med deg i julestrida? Er du ferdig til jul? Jeg er endelig ferdig med julegavene. Nå skal vi bare vaske huset og pynte til jul. I morgen kommer mamma og pappa, så kommer hele svigerfamilien på juleaften. Gleder meg, tror det kan bli veldig koselig. Svigermor hørte hjertelyden til babyen på telefonen og trodde det var en båtmotor ;D hehe! Skal vi prøve å møtes etter nyttår? Hadde vært hyggelig. Skal til jordmor igjen 25 jan og da skulle vi blant annet snakke om svangerskapkurs og nettverksgruppe. Nå har jeg juleferie, kjempe deilig. Skal jobbe i romjulen, men da er det kortere dager så det går nok bra. Synes synd på deg som skal jobbe hele jula!!! Skal du jobbe dag eller kveld julaften? Håper alt er bra med deg og den lille!!! Klem,
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #28 Skrevet 22. desember 2006 Hei! Så godt å høre at alt var bra med deg og bebisen Ingenting som er bedre enn det.. Hun var litt i bedre humør på torsdag, så da gikk det greit.. Ingenting og si på urinprøven egentlig, leverte urinprøve hos legen før jeg tassa ned, og da var det ikke utslag på noe som helst, så det var kjempebra :Dn Hun målte livmora hos meg også, og jeg holdt på å få sjokk.. Trodde virkelig ikke den var så stor allerede nå, men lå akkurat på rødstreken Godt å se at magen vokser.. Jeg syns den vokser fort, og i dag har det virkelig vært liv der inne.. Hatt det rolig på jobb i kveld, så da merker en det vel bedre Julestria var jeg ferdig med for 14 dager siden Heldigvis.. Skal jobbe i morgen kveld, dagen julaften og dagen 1.juledag.. (Har desverre ikke kortvakt selv om det er jul ) Skal bort på middager begge disse dagene, så tiden flyr skla jeg si deg.. Jordmor anbefalte meg og ta opp lyden hu også.. Verdens herligste lyd spør du meg Jo, jeg skal til jordmor 25.januar jeg også kl 9.30 Hun snakket om nettverksgruppe i går, og da ble det bestemt en dato i februar. Tror det er torsdag før første helga i februar kl 13. Den må du prøve å få slengt deg med på.. Foreløpig var vi visst bare tre stk. 1 med termin i mars, en i april og meg.. Så plliiiiiiiiiiiiiiiiiiiis sleng deg med! Men ja, vi kan møtes på nyåret Det hadde vært veldig koselig Hopper til køys jeg nå.. Skal på seinvakt i morgen også, og håper det er like stille da klemmers
På'n igjen:)!! Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #29 Skrevet 24. desember 2006 God jul, Trine!!! Håper du har det bra på jobb og får en fin kveld!!! Nå er huset vårt helt ferdig vasket og pyntet. Mamma og pappa kom i går så de hjalp oss en del, heldigvis... Var helt utslitt i går, skjønner at jeg ikke tåler så mye lenger. Og jordmor som sa at jeg måtte ta det med ro og ikke stresse... Det er lett når man venter hele svigerfamilen pluss mamma og pappa på juleselskap... Men nå er alt klart!!! Tror det blir en fin jul i år! Jeg mistet på julaften i fjor, så er veldig glad for at jeg er gravid igjen i år og kommet mye lenger. Hvis ikke tror jeg det hadde blitt en tung jul. Men nå er jeg bare lykkelig Bortsett fra humørsvingningen som kommer med jevne mellom rom... Stakkars mannen min, tror det er tøft å ha en gravid kone innimellom he he. Skal snakke med jordmor om nettverksgruppe neste gang, tipper hun setter meg opp på den du er med på, hvis ikke skal jeg be om å få komme med på den! Så moro at du kjenner så tydelig liv. Jeg må nok vente litt til, men kan jo skje når som helst. Kjente en liten boble for noen dager siden, men tror kanskje det bare var litt luft inni magen min. Snart kommer svigerfamilien min, så jeg får se å få på meg litt pen tøy. Ville bare ønske deg og den lille en kjempefin jul!!!! Så snakkes vi snart! Stor juleklem fra meg og babyen i magen!
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #30 Skrevet 26. desember 2006 Hei og hå Julaften ble stress, stress og mere mas.. Hehehe.. Fikk liksom ikke slappet av noe som helst etter jobben og rett på julemiddag.. Det var fryktelig slitsomt å stå opp halv seks på morran i går... Pynting er slitsomt... Jeg har ikke gjort så veldig mye av det siden vi knappt nok er hjemme i jula.. Bare er på middager rundt omkring. I dag er siste familiesammenkomsten iallefall, og det skal bli deilig.. Er så lei av at ALLE spør om det samme med 3 minutters mellomrom.. Urk.. Men det er sånn det er.. Men jeg er en person som hater oppmerksomhet. heh.. Humørsvingninger sier du?? Hehehe.. Det er du nok den ENESTE som har..... Hehehe.. Eller ikke.. Stakkars samboern min innimellom sier jeg bare.. Vi må få til det med nettverksgruppe altså! Og du må få slengt deg med i den! Men vi skal jo til jordmora samme dag, så da kan du jo slenge deg med i den gruppa Det blir litt spennende Apropo kjenne liv.. Du har nok kjent noe, men du har sikkert ikke tenkt over det, det er en helt snodig følelse. Men det kjennes ut som om det bare er luft, men boblen forsvinner fort liksom.. Ha en fortsatt fin jul Klem
På'n igjen:)!! Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #31 Skrevet 26. desember 2006 Hei! Skjønner godt at det ble en stressende jul, er slitsomt å jobbe i julen. Har du fri i nyttårshelgen da? Vi hadde en veldig hyggelig jul, fullt hus og stor stemning. Nå har alle dratt og er jo litt deilig å bare være oss igjen og... Men det beste med denne jula er at jeg har fått mage. Ser det skikkelig godt, kjempe gøy!!!! Fikk gavekort på h&m så nå skal jeg kjøpe masse mammaklær!!!! Går og kjenner etter liv, men kjenner ikke mye enda. Men vet at det kan komme når som helst nå! Bare litt over to uker til jeg skal på ul også! Gleder meg masse til det. Synes egentlig det går fort!!! Du skal på ul neste uke du, ikke sant? Har du noen følelse på om det blir gutt eller jente? Fikk masse fine baby bøker til jul, er så gøy å lese i. Fikk navnleksikon også, så nå er vi i full gang med å finne navn. Synes det er fryktelig vanskelig. Er mange fine navn, men når jeg tenker at babyen skal hete det synes jeg ikke navnene er fine nok.. hehe. Har dere bestemt dere for navn? Ha en fortsatt fin jul du og! Håper du får slappet av litt også da!
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #32 Skrevet 26. desember 2006 Hei igjen Sendt en privat melding til deg Jeg har fri lørdag og søndag. Ellers ikke noe fri.. Har tidligvakt første nyttårsdag desverre Det liker jeg ikke.. Har fått absolutt alle røde dager i år.. Så koselig med skikkelig familiejul! Tenk, på denne tiden neste år har vi vår egen familie!!! Så herlig tanke Hehe.. Shopping etter jul altså?? Jeg tror jeg skal reise inn på Strømmen storsenter etter jul en fridag Handle litt barnetøy, så skal vi på januarsalg på skeidar.. Fikk jo gavekort på 3000 kr av mamma og pappa til å handle litt møbler for Stellekommode osv Hvis du skal kjenne etter bevegelser, lønner det seg og spise rett før du legger deg.Legg deg litt før mannen din, og ligg på ryggen helt stille. Da kan det hende at du kjenner det, hvis du virkelig konsentrerer deg Skal på UL 4.januar, så det blir vel allerede neste uke det.. Hehehe.. Tiden går så fort Jeg har en følelse av gutt, men aner ikke.. Vi får se om vi vil vite det eller ikke... Så gøy at dere fikk masse bøker til jul Alltid godt av og lese litt. Navnene har vi allerede bestemt.. Men ingen får vite de før bebisen er født
På'n igjen:)!! Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #33 Skrevet 27. desember 2006 Huff stakkars deg som har fått alle de rød dagene. Men blir jo mye penger av det da!!! Og neste år har du "fri" alle dagene hele julen! Har også tenkt på at vi er en liten familie neste år. Gleder meg masse!!! Må vel begynne å titte litt på sånne møbler vi og, er jo morro det da. Det med navnene holder jeg med deg i!!! Hvis vi skal si noe om det, vil jeg eventuelt bare si hvilke alternativer vi har tenkt på, tror jeg. Er jo faktisk en del som ombestemmer seg når de ser babyen. Synes det er vanskelig jeg da, å finne navn. Men er jo moro og da. Hatt en deilig dag på jobb, kun fem timer og stille og rolig. Fikke gjort unna masse som har ligget leenge og ventet på å blir gjort... Deilig! Håper du får en rolig og fin helg da hvertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå