Gå til innhold

Trine ->08.06.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Hvordan går det med deg? Jeg er utrolig lettet og glad over å få komme over hit! Også har det vært så fantastisk å fortelle det til alle!!! Blir plutselig mye mer virkelig!

Vel, som du vet så var jeg på UL på mandag og alt var bra med den lille babyen. Tirsdag kveld ble jeg kjørt på bakfra (i krysset rett før glassverket hvor jernbane broen går over veien) Jeg stod stille og en kjørte inn i meg bakfra. Han lå vel i maks 30 km, men fikk likevel en sleng på nakken. Så etter skademelding var fylt ut, dro mannen min meg til legevakten. Alt så fint ut med nakken, men jeg ble sykemeldt ut uken fordi jeg er temmelig stiv og støl og kan ikke ta muskelavslappende... Men det morsomme var at legen sa at alle gravid som hadde opplevd noe sånt skulle på ul for å sjekke at alt var bra. Så vi fikk se babyen vår på trisdag og vi :D Også var det samme gyn som vi har vært hos de to andre gangene. Han smilte når vi kom, hehe, var jo nesten litt flaut. Men det var legen som insisterte og ikke jeg. Alt var fortsatt bra med babyen! Og så moro å se den igjen!!! Gleder meg til ordinær ul!

Håper alt er bra med deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!!!

Bare bra her.. Ligger på sofan akkurat nå sammen med katten og tenkte jeg skulle sove en time eller to.. Er sykt sliten.. Heheh.. Er 14+1 i dag! Helt utrolig og ha kommet så langt allerede ;) Det blir litt mer virkelig når man kan fortelle det.. Her vokser magen i rekordfart synes jeg ;) Hehehehe

Hugff.. Folk er så lite oppmerksomme i det krysset der altså!!! Satt sikker i telefonen eller noe han/hun da... ??? Var inne på sykehuset du da eller??? Eller var du innom kommunale legevakta?

Det er bra du fikk skikkelig oppfølging med en gang da, så slipper man og vente så lenge... Hvem gyn var det du var hos på s.huset forresten?? Han polske??? Ikke Bielac, men Pavel ett eller annet???

UL eer jo kjempespennende :D Jeg skal på svangerskapspoliklinikken 4.januar kl 10 ;) Så jeg gleder meg veldig til og se knøttet.. Og ikke minst få vite hvilket kjønn der er så jeg kan få kjøpt det første klesplagget :D Hehehe ;)

Får snorke litt på sofan jeg ;) Klem

Skrevet

Hei igjen!

Ja det var utrolig morro å se den lille igjen, kunne gått sett den hver dag :D Var hos han Pavel, hyggelig han. Føler at han tar meg på alvor. han var veldig forståelsesfull for at vi kom. Noe han jo egentlig skal være, men er ikke alle som er det gitt. Da vi mistet i fjor var jeg på Ullevål sykehus og der var det en lite hyggelig kvinnelig gyn. Følte meg nesten dum der jeg var, viste ingen sympati for at jeg akkurat hadde mistet. Huff finnes mange av dem i helsevesnet. (og selvfølgelig i alle andre arbeidsyrker) En bekjent av meg mistet en lørdag kveld og ringte til legevaken, da fikk hun beskjed om at det passet litt dårlig fordi det jo var lørdag kveld. Akkurat som at hun selv bestemte når hun skulle miste???? Vel nok frustrasjon for i dag. Er jo egentlig veldig fornøyd, fikk til og med et lite bilde til av den vakre lille babyen.

Skal til jordmor torsdag 21. Blir jo litt ålreit det og, tenkte jeg skulle høre om det svangerskapkurset du nevnte. Må jo nesten få med oss det!!

Har forresten fått litt for høyt blodsukker, så skal til legen igjen på tirsdag. Begynner å skjønne at jeg er gravid, går jo til legen hver uke føles det som... Vel så da blir det nok en jul uten søtsaker, men så lenge det er for babyen skal jeg nok klare det og.

Så dere vil vite hvilket kjønn det er? Ja det blir spennende. Vi har bestemt oss for å vente vi da (hvis vi klarer hehe..)

Var forresten på Linus i går, men fant ikke noe. Var ikke sånn kjempe utvalg. Skal på h&m på søndag, så håper jeg finner noe der.

Så gøy at magen vokser!!! Er det sånn at det virkelig synes nå? Gleder meg sånn til det!! Har alltid synes at gravid ser så flotte ut!

klem

Skrevet

Hei igjen!!

Jeg er hjemme fra jobben i dag.. Har nærmest bodd på do i hele natt.. Urk.. Magesjau er noe dritt altså...

WHAT???? Sa de på legevakten at det passet litt dårlig fordi det var lørdag?? Nå får de jaggu meg skjerpe seg!! Akkurat som om hun fikk bestemme det selv! Heldig du som fikk med bilde.. Min lille tass ville ikke ligge rolig, så gyn sleit med å få til et skikkelig bilde. Fikk bilde av ansiktet og en hand i været ;) Hehehe.. Men men.. Bedre enn ikke noe..

Jasså? Skal du til jordmor den 21.desember du også?? Hhehehe.. Det skal jeg også gitt.. Usj, dritt med høyt blodsukker.. Jeg har lavt blodtrykk jeg da og det merkes VELDIG godt.. så fort jeg skal reise meg opp fra liggende til stående stilling så svermer hele verden. Syns forresten jordmora er en rar dame... Litt fordomsfull, men men.. Overlever vel.. Hehehe

Vi er for nysgjerrige til å la det passere gitt.. Så vi vil vite hva slags kjønn det er.. Regner med at hun/han kan se det på ultralyden den 4.januar ;D Det er sååååå spennende.. Ja, det syns god, spesielt når jeg har på meg en jean paul jakke jeg har i fleecestoff, den sitter helt etter, så det er ikke vanskelig og se ;)

Skrevet

så heldig du er som har fått mage!!! Jeg ser bare ut som jeg har lagt på meg jeg... Men vet jo hvertfall selv hvorfor det er sånn ;-) Magen kommer vel fort nok for vi håpe.

Stakkar! Er du fortsatt dårlig? Er det pga graviditeten eller har du blitt syk? Hørtes uansett ikke no ålreit ut!!! Håper du snart blir bra.

Så moro at vi skal til jordmor samme dag;-) Er det vanlig å gå så ofte eller er det fordi du har lavt blodtrykk du følges ekstra opp? Hørtes slitsomt ut å bli svimmel hvergang du reiser deg. Hvordan fordomsfull var hun jordmoren? Jeg har som sagt møtt henne en gang før, men fikk ikke så mye inntrykk av henne da. Jeg er spent på om jeg får høre babyens hjertelyd jeg da! Fikk jo høre den sist vi var på ul, men har lyst å høre den igjen. Har du tenkt å ha med samboern din til jordmor? Vet du om det er vanlig? Mannen min har litt lyst å være med tror jeg og så synes jeg det er hyggelig å involvere han mest mulig, er jo hans baby også.

Vi har tenkt oss på kino i dag, og kanskje ut og spise hvis vi finner noe ledig bord da. Er vel litt håpløst i disse julebordstider.

Imorgen skal jeg på h&m, håper jeg finner noen fine klær!!!:D

Skrevet

Hehehe... Liten mage.. Hadde magesjau hele torsdag ettermiddag og natt til i går.. Utrolig slitsomt.. Har lagt ut bilder av magen ;) Men slapp av du ;) Magen kommer, det skal jeg love deg.. Er jo ikke før nå at den virkelig begynner og vokse ;)

Hm.. Jordmor ba meg komme tilbake 21. Aner ikke hvorfor egentlig, syns ikke jeg trenger så veldig masse oppfølging... Men men.. Svendsbråten sa det var greit og gå annenhver gang til jordmor og lege.. Har bare vøri hos legen en gang... Men føler ikke for å fly ned dørene der heller.. Har nok leger på jobb jeg kan spørre.. Hehehehe..

Tja, hun var VELDIG på meg om jeg brukte medisiner, om jeg røyka OG SELVFØLGELIG om jeg brukte narkotika! Jeg gjør ingen av delene og har aldri gjort, så jeg svarte nei på alt.. Og da fikk jeg tilbake:" ER DU SIKKER PÅ DET???!" Akkurat som om jeg ikke visste det selv.. DAH!!!! Jeg skal ikke ha med samboer på vanlig kontroller nå foreløpig tror jeg, men han skal være med på UL. Når bebisen blir litt større kan han jo velge om han vil være med... Selvfølgelig vil han involveres så mye som mulig.. Men det er begrenset hvor mye han får vært med siden han jobber over en time borte fra Jevnaker...

Vi skal ut med et vennepar og spise, så skal vi på bowling etterpå.. Var kjempeheldige og fikk bord på Salt og Pepper.. Og der har de NYDELIG mat!!! Bowling er moro ;) Ha en flotters kveld ;D

P.S: Skal til jordmor kl 10...

Skrevet

Hehe.. Vi var faktisk på salt og pepper på lørdag, men fikk ikke bord så vi dro på peppes istedet. Hadde egentlig tenkt oss på big horn, men det var fullt der og. Droppet kinoen og tok en rolig kveld hjemme i stede. Er så sliten og lite energi for tiden... ;-) I går var vi i Oslo nesten hele dagen og handlet julegaver. Var faktisk ikke så ille med folk, hadde trodd at vi kom til å gå i kø mellom butikkene. Tittet litt på h&m på mamma klær. Men fant ikke no spes. Prøvde et par mammabukser og det var utrolig deilig å gå med!!! Så må nok ta meg en tur dit igjen snart.

Var forresten innom et vennepar av oss som akkurat har fått en liten gutt, født 30 nov. Han var så nydelig og jeg kjente at jeg gleder meg utrolig mye!!! Hun hadde heldigvis ingen skrekkhistorie fra fødselen så det var jeg veldig fornøyd med ;)

Hm hun hørtes litt rar ut ja, hun jordmoren. Spesielt å spørre om sånt på den måten. Jeg får forberede meg på litt av verdt da tenker jeg ;D

Jeg skal dit kl 8.30 så da har jeg nok reist når du kommer ;)

Skal til legen imorgen, er spent på hva han sier om blodsukkeret mitt. Dessuten har jeg mye vondt nederst i magen, både i tak og som press så skal høre litt hva han tror det kan være. Har faktisk hørt at det kan være tegn på urinveisinfeksjon, men kan også bare være at det skjer mye rart der nede ;D Men det er faktisk skikkelig vondt. Kanskje litt overhysterisk, men men har aldri gjort dette her før så...

Alt bra med deg og den lille??

Jeg går bare og teller dager til jeg kan kjenne liv inni der, virker så fryktelig lenge til...

Skrevet

Så bilde av magen din og det var skikkelig forskjell på de tre ukene! Moro!! Jeg ser bare feit ut jeg :( Men den skyter vel ut snart, håper jeg...

Skrevet

Hei og hopp!

Vi hadde bestilt bord til kl 19 vi da... Og fikk bord HELT i midtgangen nest rett utenfor døren til kjøkkenet.. Men vi hadde det koselig ;) Bowling er jo veldig moro, men slitsomt.. Jeg var i form den dagen, så da var det egentlig ikke noe stort problem. Hm.. Var det ikke kø i Oslo?? jøsses.. Jeg har faktisk aldri opplevd et køfritt oslo.. Hehhhe.. Har kjøpt en mamma olabukse jeg da, men jeg liker ikke den høye kanten.. Men blir sikkert bedre når magen blir 3-4 ganger så stor;) Jaja.. Har handlet julegaver i dag jeg da. Så nå har jeg igjen bare til min yngste bror, mine svigers og min kjære...

Har handlet babyklær i dag.. (Shame on me!!) Lovte meg selv at jeg ikke skulle kjøpe noe, men så kjøpte jeg to bodyer som det står hello baby på.. de er jo kjempesøte.. så har jeg kjøpt den berømte reisesenga med myggnetting.. Da har jeg iallefall kommet i gang litt, så slipper vi å kjøpe alt i mars/april.. Huff.. Da blir det dyrt om man skal ut med alt på en gang.. Var jo salg på skeidar på bilsete og vogn.. Men det får jeg vente litt med..

Nyfødte unger er sååååå søtt.. Besøkte søskenbarnet mitt for en uke siden. De har en liten gutt på 2 måneder.. Han er bare sååå utrolig skjønn.. Blir skikkelig omveltning og få en selv :D Hm.. Du har vært hos legen i dag? Hva sa han om blodsukkeret da???

Alt bra med meg og den lille.. Tror kanskje jeg har kjent bevegelser, men er ikke sikker.. Alt er jo nytt!! Urk!! Hehehehe.. Aner jo ikke hvordan det skal kjennes.. Men har en sommefugel i magen etter jeg har spist.. og etter jeg har lagt meg helt stille og slapper av.

Hm.. Ja, du har nok reist du da når jeg kommer.. Hm.. Må prøve og få til barselgruppe altså!

Skrevet

Så spennende å kjenne liv!!! Høres jo veldig sånn ut slik du beskriver det, uten at jeg er noe ekspert på det... Har jo hørt at annengangs gravide merker det tidligere enn 1.gangs fordi de vet hvordan det kjennes ut. Så det er sikkert det du kjenner ;D Åååå gleder meg jeg og!!!

Er litt enig i det med den høye kanten, men var så deilig å ha på en bukse som ikke strammet noe sted, men som allikevel satt på.... Så gøy å handle babyklær! Jeg tør ikke det riktig enda jeg da... Men skjønner godt at du ikke klarte å la være. Er jo så mye fint!!!

Jeg skal til Oslo igjen i morgen etter jobb og handle flere julegaver. Huff gruer meg litt, for er så sliten etter jobb. Men er nesten bare den dagen det passer. Blir sikkert ålreit når jeg først er der. Synes jo egentlig det er litt morro å gå å titte på julegaver og.

Gikk forresten bra hos legen. Hadde normalt blodsukker i dag så da var det ingen fare. Hadde spist før jeg tok blodprøver sist, så var nok bare derfor. Men greit å sjekket det igjen. Tok test av urinen også og den var fin, ingen urinveiinfeksjon. Ifht smertene nederst i magen sa legen at det var normalt og at noen kunne ha veldig vondt. Han sjekket magen min og fant ingenting unormalt, så da får jeg vel roe meg med det. Har jo også lest at det er normalt, men blir liksom likevel litt nervøs ofr at noe er galt. Har forresten blitt verre i nakken og skuldrene (etter bilulykken) etter to dager på jobb. Håper det er forbi gående, for jeg nekter å bli sykemeldt på ny!!!

Helt enig i å få til barselgruppe!!! Hadde vært veldig hyggelig! Tenkte jeg skulle høre med jordmor, siden hun nevnte det for meg sist. kan jo hende det er flere som vil være med.

Nei nå må jeg komme meg i seng, klokka har jo alt blitt over 23!!! Altfor sent for meg for tiden...

Skrevet

Hei og hå!

Ja, det ble seint på meg i går også!! Hehe.. satt og så på Greys anotomy! Hehe.. Ikke bra.. Sovnet i dusjen i dag..... Jippi... Stående faktisk.. Trøtt jeg?? neeeida.. Ikke i det hele tatt.

buksa er jo veldig herlig og ha på når man får brettet ned kanten til halvparten.. Har ei sånn bukse som jeg bruker masse. Skal reise en tur til H&M på Gjøvik tror jeg. De har litt større utvalg enn Sandvika. Huff, hørtes slitsomt ut og reise rett fra jobb og inn på julegavehandling. skulle egentlig ha handlet de siste julegavene i dag jeg også.. Men det gikk over.. Hehehe. Har fri til helga, så jeg får se om jeg orker da.

Enda godt at blodsukkeret ditt var normalt, så du ikke får noe svangerskapsdiabetes eller noe slikt dritt.. Veit at det er mange som får diabetes i svangerskapet. Godt og ikke ha urinveisinfeksjon også.. Men jeg aner ikke hvordan det er, har aldri hatt det. Heldigvis.

Hm... Kanskje det hadde vært noe og reist til Betty og bestilt en antistress-massasje?? Det fungerer iallefall veldig bra. Jeg har noe slike "drag" i sidene, men regner med at det er livmora som strekker seg litt.. Skal høre med jordmor om det på torsdag.. Men hu skriver vel en teit kommentar om at jeg har spurt om det.. Men men!

Barselgruppe må vi jo ha :)

Skrevet

Hei!!!

Ble visst ikke no julegavehandel på meg i dag. Var ikke ferdig på jobb før fem, og orket rett og slett ikke. Får ta det imorgen.... Eller til helgen...

Sovnet i dusjen?! Ja da må du være rimelig sliten. Godt du ikke var ute og kjørte bil da!

Jeg fikk faktisk spørsmål på jobben i dag (av en som kun har møtt meg et par ganger før og som ikke kan ha hørt det av de andre på jobben) om jeg var gravid!!! Ble jo litt satt ut, for ser jo ikke så veldig gravid ut. Men da håper jeg på at jeg har litt gravidmage likevel ;D

Nok en historie om jordmora ;D: En venninne av meg, som er sykepleier, fortalte meg at jordmora måler blodtrykket feil. Jeg skjønte ikke helt hvordan, har ikke så veldig peil på sånt, men blir jo litt skeptisk etter alt jeg hører... Venninna mi sa riktignok at hun syntes jordmoren var flink på alle andre områder og at hun opplevde å bli tatt på alvor ifht bekymringene sine. Så det er vel ikke bare ille..

Jepp barselgruppe blir bra, kan jo prøve å få det til på nyåret!!??

Du sa du bodde i bygda. Betyr det Sognsbygda eller Østre? Jeg bor på Bergebakken. Men flytter til høsten, skal bygge hus :D Passer bra midt i fødsel he he..

Skrevet

Hei og hå!

Hm.. Greit å ta det litt rolig innimellom. Iallefall når man er sliten...

Sliten?? Jeg?? neeeida.. Hehehe.. sov til 12.10 i dag... Jeg som hadde skikkelige planer om å gjøre masse før jeg skulle på jobb.. Men neeeeida, det gikk dritt det gitt.. Hehehe..

Spurte de deg om du var gravid?? Da må du jo ha litt tegn på at du er det da;) Hehehe ;) Men slapp av, den magen kommer fort nok.. Jeg har vokst veldig mye bare den siste uka syns jeg.. Sånn er det.;)

Ja, jeg vet hun ikke kan ta blodtrykk... Jeg holdt på å flire meg ihjel da hun skulle måle det.. Hu snur BT målet feil vei... Men men, bryr meg ikke. Bare måler det på jobben jeg.. Ikke noe værre enn det, men lite sjokkerer meg.. Hehe.. Nei, det er jo greit å bli tatt på alvor.

Jes, vi må prøve på det altså! Jeg vet ikke om noen andre fra Jevnaker som skal ha bebis på den tiden, men det dukker vel alltids opp noen. Jeg bor i Østre.. Midt i Olumslinna egentlig.. Er en innkjøring ned til høyre når du reiser oppover.. En innkjøring som kommer fort på før du kommer inn i 60 sona.. Nedi hølet der bor vi ;) Grusomt hus utvendig, men sånn er det når man pusser opp ;D

Bygge hus ja.. Hehehe.. Spennende.. Vi har ingen planer om å bygge.. Men angrer oss litt for at vi ikke rev hele huset og bygger opp igjen på nytt.. Men men ;) Jeg ble headhuntet og oppringt fra landskontoret til Røde Kors i går, med spørsmål om jeg ville ta lederutdanning... Men arg!!! De 2 siste ukene av samlingen går selvsagt i JUNI! Heehehehe..

Men nå må jeg finne loppekassa!! Håper vi får til en barselgruppe, så jeg har noen å trille vogn med til sommeren :D

Skrevet

Hei hei!

Så spennende med lederutdanning da!! Den sjansen må du ikke la gå fra deg!! Du kan jo sikkert ta de to siste ukene senere, tror du ikke? Høres jo veldig bra ut!

Hm hørtes lurt ut å ta blodtrykket på jobben. Min svigermor har et slikt apparat, så kan sikkert få sjekket det hos henne innimellom. Men er jo ganske ille at jordmora tar det feil, jeg mener det kan jo ha ganske alvorlige konsekvenser hvis hun stadig tar feil... Skummelt. Og jeg som alltid (nesten) stoler på helsepersonell...

Skitt! Nå er det nesten bare en uke igjen til jul!!! Går så utrolig fort! Og hvor blir det av snøen????? Æsj ser nesten ut til at det blir en jul uten snø. Men for å se det på den lyse siden så blir det ikke så glatt å gå på veiene og ergo mindre sjanse for å falle som gravid...

Bygge ja, veldig spennende og fryktelig skummelt. Vet jo ikke eksakt hvor dyrt det blir.. Men blir jo morro med et helt nytt hus. Også baby!!!!

Skal prøve å se etter hvor dere bor neste gang jeg kjører der. Ser man huset fra veien?

Så meg forresten i speilet i kveld og da oppdaget jeg plutselig at jeg hadde fått litt mage, morsmomt!!! Dette er gøy!!!

Nei nå får jeg legge meg. Klokka er jo altfor mye!!! Ha en god natt!

Skrevet

Hei!

Måtte desverre la sjansen om lederutdanning gå fra meg.. Hadde ikke muligheten til å la meg utsette de to ukene :( Men jeg kan liksom ikke sitte på lederutdanning 2-4 dager etter jeg har født... Jeg syns ikke akkurat det er noe jeg skal satse på.. Hehehe.. Men jeg får sikkert sjansen seinere.. Muligens til vinteren, og da er det jo ikke noe problem å ha med seg knøttet heller ;)

Huff.. Ja, det er en uke til julaften i morgen!! Jeg og søstra til samboern har vært på Gran og handlet i dag.. Jeg er så sliten etter så mye trasking at jeg er heeeeeellt kjørt... Men men.. Snøen ser desverre ikke ut til å komme, men nå er det jo minusgrader ute, så da KAN det jo hende vi hadde vært heldige.. Kjekt og holde alle fire hjula på veien OG holde seg på beina ;) Katten er mye lettere og få ut når det ikke er snø også ;) Hehehe.. Liker ikke å bli kald på potene.

Heheh!! Der ser du!! Magen kommer ganske fort når den endelig kommer ;) Jeg kjenner bevegelser hver dag nå! spesielt på kvelden når jeg har lagt meg.. Det er litt spennende.. Ja, man ser vel kanskje huset fra veien nå. Har ikke tenkt over det egentlig.. Men ved siden av huset vårt (andre siden av bekken) så ligger det en gård, og den ser du fra veien ;)

Ha en fortsatt fin helg!

Skrevet

Hei igjen!

Kjenner du liv hver dag!!! ÅÅÅÅ så gøy!! Hvilken uke er du igjen, i uke 16?? Dvs at det ikke behøver være så lenge til jeg kjenner liv heller da!!! Jippi klarer nesten ikke vente! Hvordan kjennes det? Fortell fortell!! ;-)

Så kjedelig med lederutdanningen, men er vel verdt det... Og som du sier så kommer det helt sikkert nye sjanser. Skjønner godt at du ikke vil satse på kurs rett etter en fødsel ;D

Vi skal til mamma og pappa imorgen og dit kommer mine to nevøer også. Han eldste er snart 3 år og han yngste er snart 1 år. Gleder meg så til å se de, de er bare supersøte!!! Så da kjører vi nok forbi huset deres og da skal jeg se godt etter ;)

Har forresten fått UL time 18 januar. Gleder meg veldig til å se den lille igjen!

Ha en god natt!

Skrevet

Hei og hopp!!! Nå er det ikke lenge til jul ;)

Ja, jeg tror iallefall det, for jeg har aldri hatt sånn følelse i magen før.. Jeg er 15+4 i dag ;) Det er en sånn rar følelse av at noen knipser deg svakt på innsiden av magen.. Kiler nesten litt.. For å si det som ei på jobben sa (ganske rett fram den jenta der altså :" Hvis du noen gang har prompa i badekaret, så har du følelsen av hvordan det er når bebisen sparker..!" Har aldri prøvd, så det aner jeg ikke hvordan er. Men det kiler iallefall på innsiden av magen.. Hvis jeg spiser rett før jeg legger meg, så merker jeg det godt.. Ligger helt stille på ryggen.. ;)

En helt snodig med sååååå velkommen følelse,

Jeg skal til jordmor på torsdag, så får jeg se om hu klarer å måle blodtrykket mitt da.. Heheheh. Skal kontrollmåle det på jobb på onsdag for å se hvor mye feil hu har. Måler det ofte selv også jeg da.. Hehehehe... Når jeg var student og kjedet meg på nattevakter sammen med veileder så la jeg inn venflon på meg selv.. Hehhehe.. (Ikke helt etter boka men.. )

Åååå ;) Så herlig. 1-åringene er bare i en herlig alder. Jeg var hos søskenbarnet mitt og dama hans forrige uke. Og de har en gutt på snart 4 og en gutt på 2 1/2 måned;) Han er bare så nydelig! Skikkelig godklump.. satt med han på armen lenge, og det skal bli så herlig i juni når endelig jeg får se min egen ;D Jeg har forresten sett at det er en turnuslege hos oss som har termin i mai, usikker på når. Ei jeg kjører( KJØRTE!) ambulanse med har termin samme dag som meg.. Skummelt.. hhehehe.. Men hu skal sikkert inn til A-hus og føde tenker jeg ;)

Du får se godt etter;) Er det lyst er det nok lettere og se.. Et rødt tak... Gleder meg til å få lagt nytt tak til sommeren og få satt på ny panel på ytterveggene... ;)

Hehe.. da får du sikkert vite kjønnet også!! Jeg skal dit den 4.januar.. Passer bra, for da er jeg på jobben... Jeg vil vite kjønnet, men samboern vil ikke.. Hehe.. så da får han gå ut når hu skal fortelle meg hva det blir ;)

Ha en flott dag :D

Skrevet

Hei!

Jippi, bare en uke igjen til jul!! Gleder meg masse tror det blir en kjempe koselig jul her på Jevnaker :D

Jeg tror faktisk ikke jeg vil vite kjønnet, foreløpig vil jeg hvertfall ikke det. Synes liksom det er litt spennende å ikke vite. Men gleder meg veldig til å se den igjen. Kommer sikkert til å være litt nervøs også, redd for at noe skal være galt.

Jeg får lyst til å sett meg i badekaret og prompe, bare for å kjenne hva jeg skal kjenne etter!!! Hehe. Men finner vel ut av det etterhvert uansett. Gleder meg. Er litt morsomt, for når jeg ligger på magen så kjenner jeg at jeg har en liten klump på magen. Synes det er helt fantastisk å kjenne hvordan kroppen gradvis forandrer seg, utrolig spennende.

Huff, imorgen skal jeg til Oslo og gjøre siste gavehandel før jul, det blir nok litt stress, men men er jo litt koselig og!

Var forresten kjempe koselig å se nevøene mine igjen. De er bare så super søte. Gleder meg virkelig til å få barn selv!

Vi kjørte om Sandvika så fikk ikke sett etter huset ditt, men skal titte godt etter neste gang jeg kjører forbi ;)

Skrevet

Jul ja.. Det blir ikke mye av den i år annet enn stress er jeg redd... Skal jobbe 22,23,24 og 25.. OG 1.nyttårsdag... Jadda, så her er det bare å smøre seg meg god tålmodighet..

Det er så deilig og høre knitringen fra ovnen på kjøkkenet og peisovnen i stua!! Gubben jobber overtid i dag, så da er jeg alene.. Skal bare spise og kose meg på sofan.. Har seinvakt i morgen heldigvis.. Så da skal jeg sove lenge.. så MÅ jeg se og finne noe klær til julaften.. Har jo ikke noe som passer lenger.... :S Men herlig og se at kulen på magen vokser.. Hehehe ;)

Julehandel er bare stress det, men det er sant.. Det er litt koselig og gå i butikkene nå før jul! Gleder meg fryktelig til å gå på salg etter jul jeg ;) Da tenker jeg at jeg skal kjøpe barnevogn om de er på salg.. 2006 modellene skal ut, og 2007 modellene inn ;)

Usj.. Gruer meg litt til å reise til jordmora på torsdag.. Veit ikke hva jeg skal snakke med hu om liksom.. Har ikke noe spes jeg lurer på.. Men men.. Må vel ta det som det kommer :D

Ha en fin ettermiddag ;)

Skrevet

Hei!

Var det ikke hun som ville at du skulle komme tilbake så fort? Da er det jo ikke din skyld om dere ikke har noe å snakke om. Kommer sikkert opp noe når du først er der. Jeg gleder meg litt jeg da, håper jeg får høre hjertelyden!!!

Var fryktelig stressende i byen i går. Fikk ikke gjort alt jeg skulle heller, så må nok titte mer... Stakkars deg som skal jobbe hele julehelgen. Synes virkelig synd på deg. Jeg er også vant til å være i turnus jobb og jobbe i helligdager, så synes det er super luksus å jobbe kontorjobb og ha fri alle helligdager!!! Har alltid tenkt at jeg ikke passer i sånn 8 - 16 jobb, men jammen er det deilig når helligdagene kommer, også er det deilig å ha fri hver helg. Det eneste jeg savner er å ha fri noen hverdager innimellom, også det å begynne sent av og til.

Var på julelunsj med jobben i dag og da fikk vi servert kylling og pasta gorgonzola (tror jeg). Tenkte først på det etterpå at jeg kanskje ikke kan spise det. Vet ikke helt hvilken ost man bruker i det, men er redd det er det ost man helst ikke skal spise som gravid. Så nå går jeg å tenker på alt som kan gå galt... Huff, jeg er nok litt hysterisk når det gjelder sånt. Men jeg har en tendens til å forestille meg det verste som kan skje, og tenke mye på det. Slitsomt. Æsj det går jo helt sikkert bra, men har jo hørt noen skrekkhistorier om noen som har fått meget skadede barn etter å ha fått i seg blåmugg ost og lignende. Ekke så greit når man til enhver tid skal tenke gjennom alt som kan gå galt..

Håper du har det bra på jobb!

Skrevet

Hei..

Joda, det var hun som ville at jeg skulle komme tilbake så fort! Jeg har noe å snakke med henne om.. Siden jeg jobber på sykehuset har vi blitt enige om at jeg skal slippe og ta med meg urinprøve. Bare ta en urinstix der oppe.. Tok den nå i kveld, og har en del utslag på Ketoner og proteiner!! Det liker jeg ikke altså... Men får høre med hu hva det kan være for noe.. så har jeg litt vondt i bekkenet innimellom.. Krysser fingrene for at alt går bra..

Etter at jeg har vært der skal jeg ut og trille barnevogn.. Hehe.. Ei venninne har kommet for å være på Jevnaker i jula. Hu har ei jente som ble født i september, og vi skal møtes rett etter jordmortimen på torsdag.. Skal bli SSÅÅÅ moro og se de igjen ;)

Kontorjobb ja.. Hum.. Har ikke ro i ræva til sånt jeg, men noen dager ønsker jeg virkelig at jeg hadde det.. Sånn som i morgen når jeg vet det er lite folk på jobb, og det er masse og gjøre.. Gleder meg så vanvittig til friuka mi i januar, da skal jeg BARE slappe av to dager, så er det oppussing resten ;D

Hm.... Ang maten så aner jeg faktisk ikke.. Holder meg unna rakafisk (noe jeg til vanlig ikke spiser), rare oster, spekemat og roastbiff.. ;) Pinnekjøtt regner jeg med at jeg kan spise. For det er jo behandlet.. Men det er lett for å tenke på alt som kan gå galt istedenfor og tenke positivt.. .... Tror desverre vi mennesker er laget slik...

Men nå får jeg hoppe til sengs.. eller så kommer jeg til å slite i morgen..

Nattaklem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...