Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er ikke deprimert når jeg får ha kroppen for meg selv, kjenner jeg ikke er komfortabel som gravid. Det er ikke så mye med magen som vokser, den liker jeg. Det er mer ansvaret for babyen der inne på en måte. Spiser sunt, og lever sunt men det ligger ikke der heller. Savner å ha kroppen for meg selv, trene som jeg vil, ikke ta ansvar for noe jeg liksom ikke kan gjøre noe med. Forstår ikke alle som er overlykkelige som gravide, jeg er overlykkelig når babyen kommer ut og er frisk og fin! Har en prematurfødsel bak meg, og lurer på om "hjernen" gjør kroppen min svak! Er jeg så svakelig at jeg ikke kan føde barn til fullbornhet? Er kroppen min så mye dårligere enn all verdens kvinner i alle land... hvorfor må en ha slike tanker? Gleder meg til å bli mamma men har forsatt halve svangerskapet igjen. Blir veldig glad dersom det er flere her inne som kan være med å sette ord på det jeg prøver å forklare:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7376507-gravid-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå