Gå til innhold

Basistøy, hva trenger man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at å ut å kjøpe tøy til den lille ikke frister særlig den første tiden etter fødselen. Jeg lurer på om noen med erfaring kan tipse meg litt om hvor mange bodyer, sparkebukser etc som er greit å ha i hus før babyen kommer. (termin 28.januar). Tenkte det kunne være greit å slippe å vaske seg glugg i hjel, men vil heller ikke kjøpe mer enn den trenger. Så hva mener dere med erfaring at er fornuftig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du finner mange tips blant annet på libero og babyshop sine sider itillegg til det du finner her.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei der, kanskje du allerede har fått i hus det du trenger, men tenkte jeg ville gi deg et lite tips ut av egen erfaring.... Kjøp endel pysjamaser, vår lille pode tisset ut to pysjer hver natt den første tiden og vaskemaskinen gikk hver dag.... I tillegg hadde vi glede av ullstrømpebukser og ullbody. De ble ikke så kalde og ubehagelige når bleiene lekker litt. I tillegg kan du bare la den lufte istedet for å vaske den når den blir våt pga. lanolinet... Jeg kjøpte tre ullbodyer av silke og ull, det holdt i massevis....

Lykke til! :)

Skrevet

hvor får jeg kjøpt greie ullbodyer??

Skrevet

Cubus, reflex og spar kjøp bl.anna. Spar kjøp sine er faktisk veldig gode!

Skrevet

Reflex har de også gode i meriono ull, jeg fikk en fra nøstebarn i presang som jeg må skryte litt av. Fikk den til min lille nyfødte i str. 62/68 som har holdt helt til 6mnd alder. Den er i silke/ull og er veldig slitesterk. Dyr, men holder lengre enn de andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...