Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #26 Skrevet 8. desember 2006 Vi også.. Hadde ikke tenkt på annen mulighet egentlig. Hovedsakelig pga plass..
Stirra ner 32+5 Skrevet 8. desember 2006 #27 Skrevet 8. desember 2006 Vår første ble flyttet på eget rom da hun var 4 mnd. Før det vekket vi hverandre hele natten pga lyser osv, og det ble mye nattamming.... Vi sov mye bedre på hvert vårt rom! Rommene ligger vegg-i-vegg, så vi hadde dørene åpne.
BensMor Skrevet 8. desember 2006 #28 Skrevet 8. desember 2006 Akkurat samme situasjon var vi i. Jeg lå våken hele nettene og lyttet til pusten og diverse, så vi flyttet babysenga inn på et soverom tvers over gangen etter 3 uker. Får se hvordan vi gjør det når neste kommer. Forhåpentligvis er jeg roligere selv da og klarer å slappe av om natten.
benteeli Skrevet 8. desember 2006 #29 Skrevet 8. desember 2006 Jenta vår er halvannet og sover fortsatt på samme rom som oss. Har ikke fler rom i samme etg. og synes hun er for liten til å ligge alene langt fra oss enda. Blir spent på hvordan det blir med to små på samme rom... Bente
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 8. desember 2006 #30 Skrevet 8. desember 2006 Alva...... Der er eget vindu der inne asså.. det er ett soverom liksom... og der er forheng foran, ikke dør.... Dessuten så blir ikke det noe mer lettvint tror jeg... for skal sengen til den lille stå på rommet vårt er det kun 1 ledig plass, og forskjellen fra der, og inne på eget rom blir vel kanskje hele 1 meter eller noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå