Gå til innhold

ultralyd i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Nå har jeg vært på ordinær ultralyd på St.Olavs Hospital. Det gikk kjempefint. Vi brukte god tid, men var litt seint ute til å få nøyaktig termin. Det viste seg at jeg var 21+4 dager, og da er det vanskelig å si nøyaktig. Ungen kommer vel når den er klar uansett, vel :-)

Vi ønsket å vite om det blir gutt eller jente, men det greide vi ikke å se. Ungen ville bare ikke ligge riktig :-) Tilslutt måtte vi gi opp.

Vi venter nr 4, og både søsken og vi ble litt skuffa. Hadde vært så greit å kunne forberede seg litt :-)

Er det noen her inne som vet om jeg kan få ultralydundersøkelse hos en privat klinikk i Trondheimsområdet?

Evt hvor tilbyr de det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan dra på Aleris på Møllenberg..like over gata for solsiden.. :-) (du kan jo sjekke hjemmesidene deres, der står tlfnr og slikt..)

Skrevet

Ååå...men jeg har snakket med Aleris allerede. De tar ikke ultralydundersøkelser etter 12. uke. Desverre........

Skrevet

Jeg vet ikke hvor de har vanlig UL, men de har 3D UL på Medicus!

Kan ringe dit og høre? Nr er hvertfall 73871470

Skrevet

Vet du hvor mye 3D UL på Medicus koster?

Skrevet

Ringte akkurat selv og sjekka, koster 1300,- men vet ikke hva som er inkludert eller hvor lang tid du får da.

Skrevet

Da får du med DVD og bilder.. Varer i 3 kvarter! Tror hun sa det hvertfall...:P

• 4 uker senere...
Skrevet

Har ikke kommet meg på ul enda, jeg. På medicus har de ikke ledig time før om 2 mnd! Og så tålmodig er jeg ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...