EvyHO Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Nå må jeg bare skrive et innlegg. Jeg er 19+4 og har vært til UL i dag. Jeg har fra før av to jenter, og kan godt innrømme at dette er tredje gangen jeg ønsker meg en gutt... På Ul'en i dag konstanterer Jordmor at vi ser på ei ny lita snuppelure der inne. Og jeg ble så varm og lykkelig! Tre ganger har jeg ønsket meg en gutt, og for tredje gang får jeg nå en jente og jeg som er så flink jente-mamma! :-) Jeg skriver dette mest til dere andre som ønsker dere et spesielt kjønn og er "redd" for at det skal bli det motsatte: Når dere finner ut hva det er så er det uansett noe av det mest perfekte som er skapt! Og allerede nå, 3 timer etter UL så har jeg lyst til å gå opp på loftet for å plukket ned litt av alt det fine tøyet som mine to andre jenter brukte, bare for å vaske det, lukte på det og GLEDE meg! LYKKELIG! Det var forresten masse liv, alt perfekt og hun turnet til glede for publikum! Lurer på om det kan ha vært rusmidler i den kakaoen jeg drakk før UL, føler meg skikkelig ruset... :-)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Hei! Ja du er heldig:)) 3 flotte velskapte døtre, hva mer kan en be om??? Jeg skal på ul i ettermiddag, og er veldig spent:) Fra før har jeg en sønn på 5 og en datter på 3 år, så lurer på hva det blir denne gangen. Ønsker ikke det ene mer enn det andre, håper bare barnet er friskt og velskapt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå