Gå til innhold

snakket med mamma i går...

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

hehe, hun er min store mentor og støttespiller..

blir mer og mer mammadalt for hvert år som går jeg!

Iallefall, jeg har jo vært ganske fast bestemt på å ikke ta permisjon, men heller et år med "gratis" studier. men så har jeg tenkt litt da...

det er omtrent ikke mulig vettu.

så vi snakka sammen i går, og nå føler jeg meg egentlig lett som en fjær..:)

Jeg tror jeg kommer til å ta permisjon jeg, og så tar jeg heller den hengeeksamenen jeg har igjen på høgskolen "hjemme" i vestfold!

Åå, det var jo kjempelurt. Da får jeg tid til å lære å være mamma, OG gjort noe "fornuftig".

Og når mamma sa at det syns hun var veldig lurt. Da ble jeg glad ig sikker:)

Det skal ikke så mye til, gitt! hihi

Fortsetter under...

Det er deilig med mammaer når ein er gravid i alle fall - føler meg skikkeleg nær mammaen min no, og det er kjempekos!!

Syns du har kome til eit fornuftig val eg VinterSol - eg skal gjere det same, i alle fall første semester. Så får vi sjå om vi kjem oss til Mexico eller ikkje våren 2008. Har også nokre små eksamenar eg burde tatt, som eg skal ta i tillegg, men elles gler eg meg til å vere fulltidsmamma :)

ååå, jeg også!! skikkelig!

Ble så glad når jeg bare fikk tatt det valget!!

Å, er så glad for mammaen min!

Hun er ikke innpåsliten en gang, jeg hadde kanskje regna med at hun kom til å bli helt rar og ringe meg hele tida.. men det er jeg som må ta opp temaet graviditet om det skal snakkes om (og jeg er jo ikke vanskelig å sette i gang .. hehe) og jeg må enten ringe selv eller be henne ringe meg.

Tøffe damen! idolet mitt. hehe. men det kan jeg ikke si til henne. haha

hun vet det nok likevel:)

Da blir det nok til at jeg flytter til Horten til våren, og okkuperer leiligheten til svigers en stund mens mannen gjør seg ferdig med masteren her, og jeg tar eksamen i vestfold. Men det er en eksamen jeg gleder meg til å ta, for det er en kjempespennende oppgave! hehe

Tenk at vi skal bli mammaer tosofo! Nå gleder jeg meg enda mer til trilleturer på Vollane! :)

Hurra hurra - det går liksom litt PLUTSELEG opp for ein, at ein skal bli MAMMA liksom. Og så "gløymer" ein det litt før det PLUTSELEG slår ein igjen. Litt gullfisk-hukommelse nesten *hehe*

Men det blir jo superkosleg i Horten då! Og nært heime, så besteforeldra kan ta litt del i ansvaret også. Og vi kjem nok nedover eit par gongar på "ferie" - ser for meg å tilbringe mesteparten av sommarferien der, litt mindre stress enn Oslo i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...