Gå til innhold

Hvor sover babyene deres på natten...?

Anbefalte innlegg

Jenten min er 6uker og sover i sengen med meg. Sover stortsett hele natten, bare våkner for mat i ny og ne. Ammer hun mens jeg ligger og sovner som regel før hun er ferdig å spise så jeg har ikke peiling på hvor lenge hun henger i puppen.... flere som har det slik? er så trøtt om natten, orker ikke sitte meg opp osv... Og når hun sovner på kvelden så ammes hun i søvn rundt 23tiden, ellers kan hun holde det gående lenger, hvordan få hun tilå sove uten pupp??? på dagen er det INGEN problemer. Har prøvd å gi litt ekstra mm på flaske på kvelden, tenkte hun var sulten, men vil IKKE ta flaske heller :(

Fortsetter under...

Småen ligger i sengen med meg og sover, han er 11 dager gammel. Men jeg sitter meg opp når han skal ha mat.. Ammingen kan ta en time, for han sovner når han ligger med puppen, og når jeg legger han ned igjen våkner han.. Skal snart begynne å ha han i egen seng, men synest foreløpig at det er best å ha han i sengen med meg..:o)

Nå er han fem mnd og sover stort sett i sin egen seng. Sitter på sengekanten og ammer han, ble så mye søl når jeg lå og amma han i min seng:)

Jeg begynte å legge han i senga si våken når han va to mnd. Noen ganger tar det lang tid før han sovner andre ganger ikke. Noen ganger gråter han en del( da tar jeg han opp for så å legge han igjen etter fem minutter). Sovner alltid til slutt:)

det var slik jeg gjør det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...