Gå til innhold

tisser jeg mere nå..........

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så enig, så enig.

Jeg føler meg faktisk litt snytt hver gang jeg må tisse. For hver eneste gang så må jeg sånn tisse at jeg nesten tisser på meg (det er snakk om hver 5 minutt her) og så går man på do, og hva kommer?? Jo, to tre usle dråper. Hallo? Var det de små dråpene som skapte den enorme tissetrangen? Kjenner jeg nesten blir forbanna. Det er helt latterlig. He he :)

hmmm... føles som om ungen kommer ut hver gang jeg setter meg på do jo.. hehe litt små ekkelt,... gleder meg til dette er over... nå har jeg tisset 15 ganger minst siden jeg stod opp kl 10.30 blir gaaaaaal... fytti altså.. ække rart det går en pakke med do papir i uka.. hehe

Samme her. Springer jo på do hele tiden... Og så kommer det bare noen dråper. Men nå tror jeg den lille holder på å "sige ned". Har så fryktelig vondt nederst i magen når jeg reiser meg opp og går... Det stikker som kniver. Regner med at det er noe som strekkes og tøyes der nede... :-)

Bare 9 dager til terminen nå....

i dag slår jeg alle rekorder tror jeg altså.. fytti.. sitter i kjelleren og må opp for og tisse hvis ikke all denne løpingen i trapper gjør susen så vet ikke jeg.. hehe.. nå er jeg mektig lei av all den do flyingen... peser jo som en hvalross når jeg må løpe opp trappene, føler at jeg tisser på meg men neida.. kommer to drøpp.. hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...