Gå til innhold

Minifom og kiropraktor. HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

MINIFOM: På måndagkveld begynte me med minifom, merka ei betring natt til onsdag, men i natt var det tilbake til det gamle mønsteret att. Tar minifom ved alle måltid.

Spørsmål: Er nettene variable når ein brukar minifom? Eller har den ikkje begynt å virka skikkeleg enno? Evt mogleg han ikkje har effekt av den? Virkar minifom om ein et mat ungen har reagert på tidlegare? (har så lyst på mjølk att)

KIROPRAKTOR: Vurderer no kiropraktor, nokon som kan tipsa om ein god kiropraktor i Oslo? Kor mykje kostar det og kor mange behandlingar krevst?

Tusen takk for svar!!

Helsing trøtte

Skrevet

Minifom er jo ingen mirakelmedisin mot luftsmerter, men det kan hjelpe noen barn. Vi brukte minifom i 4 mnd på jenta vår, hun ble ikke kvitt luftsmertene men det hjalp henne til å lettere få ut luften. Hos oss tok det ei uke før jeg merket noen virkning så det er nok variabelt.

Jeg måtte passe veldig på hva jeg spiste i tillegg til at hun fikk minifom. Jeg kuttet ut melkeprodukter i ca 4,5 mnd. Du kan jo kjøpe soyamelk på helsekost hvis du har lyst på melk. Smaker jo ikke helt det samme men.....

Vi hadde 4 behandlinger hos kiropraktor med vesla og det hjalp. Bor ikke i Oslo så kan ikke hjelpe deg med det desverre.

Har du mulighet så meld deg på kurs i babymassasje så lærer du noen triks for å hjelpe han med å få ut luften.

Hos de aller fleste barn så går dette over ved ca 3 mnd alder. Jenta vår er nå 5,5 og jeg kan spise stort sett hva som helst nå uten at det blir baluba. Men det er veldig slitsomt når det står på!

Skrevet

Vi hadde vesla vår på Aktiv Helse på Bryn-senteret! Kan anbefale de.

Første gangen koster 350,- og på følgende behandlinger 250,-!

Lykke til!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...