Gå til innhold

Julegave til kjærestn/forlovede/samboer?

Bentemora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hm... vi hadde snakket om å kjøpe oss ny dyne vi.men nå er han plutselig ikke med på den tanken mer!

jaja.. får jobbe litt videre med ideer.. han er den vanskeligste av alle å fikse gave til! Alle de andre lager vi jo stort sett sammen!

Vi var lei av skurrete NRK kanaler, så vi kjøpte parabol til hverandre =)

Men forslag til hva du kan kjøpe:

Genser

Bukse

Undertøy

Sokker

Skjorte

Armebånd (anker armebånd falt veldig i smak her hjemme =) )

Halskjede

Ring

DVD-film/er

CD (evt brenne cd med musikk du vet han liker)

Kosepakke (såpe, godis, parfyme, blad, ny tannbørste, tannkrem, sokker, undertøy)

Gavekort på Clas Olson

Jakke

Sko

Mobil

Gavekort hos hudpleier for ansiktspleie

Kosebukse

Morgenkåpe

Tøfler

Ny tv, hvis du har planer om å bruke litt penger

Helgetur/weekendtur på hytte eller hotell

Hobbybøker, f.eks fra Byggmaker

Abonnemente på et blad

Hm.. nå kommer jeg ikke på noe mer, men noen forslag iallefall =)

hehe, jeg var faktisk utrolig heldig med at sambo sa hva han ønsket seg, OG det var i en rimelig prisklasse.. ;) han ønsket seg et tøft smykke i det jeg vil kalla "vikingstil" med lærrem, og i tillegg har jeg kjøpt en tøysegave til han fra partyman, siden han er litt "luftig" i blandt, kjøpte jeg en eske med en morsom tegning med en fyr som fiser og en lekker dame som holder seg for nesa og inni er det en truse uten bak, med trykk av en bil som lager bremsespor med strek over foran.. :D

ellers har jeg erfart at dersom han er bilinteressert, kn du kjøpe gavekort på mekonomen eller biltema elns.. :) blir meget godt mottatt..!

også kan du jo lage et gavekort fra deg med "tjenester".. ;) som en massasje,at du skal være stille i 5 min, at han får velge middag, kinotur, osv.. ;)

Annonse

på www.stress.no er det en del morsomme myke pakker og på cdon og platekompaniet selger jo de en del sånne dvd collection bokser (vet ikke åssen filmer kjærsten din liker) men f eks alle rocky, gudfaren, rambo filmene som har kommet ut. miami vice og superman returns er veldig populær her hverfall.

jeg har bestil en klokke fra deal.no...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...